Jag har en Golf Alltrack 4Motion 2017, där det är strul med positionsljus vänster bak. Blinkers funkar, och jag har mätt upp och det kommer ingen ström fram till positionslampan. Någon som känner igen fenomenet?
Ja om bilens elsystemstyrdon tycker att det är något fel med lampan så kommer den stänga av strömmen dit.
Du har väl led lyktor bak, skulle tippa på att den gett upp om det ser OK ut i kontakten till lyktan?
Gör moderna bilar detta med allt i belysningssystemet?
Jag har en bagagelampa som inte tänds och där försökte jag mäta om det var spänning mellan blecken men inte.
Gör moderna bilar detta med allt i belysningssystemet?
Jag har en bagagelampa som inte tänds och där försökte jag mäta om det var spänning mellan blecken men inte.
På mycket iaf, lite oklart vilken bil du har detta problemet med men om de är din gamla golf 4 så är det nog inte det som är fel på min bil Mest troligt känner den inte av att skuffen är stängd eller liknande..
/TobbeG - Passat 4m R-line 2.0tdi DSG -17, Golf mk1 -75 turbo, Audi S2 Avant -93, Audi A4 1.8tsq -00
På mycket iaf, lite oklart vilken bil du har detta problemet med men om de är din gamla golf 4 så är det nog inte det som är fel på min bil Mest troligt känner den inte av att skuffen är stängd eller liknande..
Det var på en Jetta -12 som detta hände men det är fixat nu.