Forum - Golf Cabriolet - Hjälp mig hitta rätt styrled o handbromswire...

Smajly
Golf 1 Ort: Utomlands
Ons 28 mar 2012 20:34 Svara med citat
Som sagt ska jag byta båda mina handbromswire och styrlederna...

Hade tänkt handla grejorna på biltema och undrar om någon vet vilka man ska ha..
Wiren finns som vanligt inte till golf 1 och definitivt inte till min årsmodell -89.. så är det överallt Smile

Kan någon se om det är nån som passar av dom som biltema har..? Artikelnummer???

Sen är det yttre styrleder..
Vilka passar till min??? Någon vänlig som kan kolla artikelnummer på dom jag ska ha???

Hatar min jevla bil eftersom man inte kan söka på regnummer.. får inte upp ett smack nästan på någon sida eftersom ingen vet att det är en etta fast att den är årsmodell -89 !! ska köra den i hamnbassängen och köpa mig en GAMMAL!!!! etta snart Smile
fritte81
Golf 1 diesel -82 Ort: Vadstena
Ons 28 mar 2012 22:50 Svara med citat
Caddyn borde väl vara samma!?

Hellre en rövare i polen än en polare i röven!
Smajly
Tor 29 mar 2012 22:06 Svara med citat
Caddy vet jag inte... det är därför jag frågar..

Ingen som vet???
Grimling
Golf 1 Diesel Cab Ort: Lidköping
Fre 30 mar 2012 7:20 Svara med citat
Handla på autodelar.net där får du garanterat rätt grejer, bättre kvalitet än både biltema och mekonomen dessutom Smile

Jag handlade handbromsvajer på biltema efter regnr men det blev fel likförbaskat !

Kapade fjädrar hör hemma på Vallåkra!
Smajly
Fre 30 mar 2012 15:11 Svara med citat
Grimling skrev:
Jag handlade handbromsvajer på biltema efter regnr men det blev fel likförbaskat !

Ja så blir de överallt.. på mekonomen också tycker jag.

Kvalité ang. biltema eller autodelar spelar ingen roll för mig.. Har mest bra erfarenhet av saker handlade på biltema.
Men jag ska ta en titt på autodelar o se om jag hittar vilka det är..

Det finns 2 olika längder på handbromswire när man söker på regnummer.. Kvittar det vilken man tar av dom igentligen?
en är 1527mm och en är 1690mm
Visst kan jag plocka av den gamla först och mäta men då blir bilen stående och jag behöver den körbar..