Ny i forumet. Beställt en Golf 1.4 TSI -14 som jag får hem inom någon vecka. Eftersom två barn ingår i famlijen så vill jag skydda klädseln från den värsta smutsen och de värsta fläckarna. Kan man hitta någon överdragsklädsel som passar, helst modellanpassad? Eller åtminstone med hygglig passform? Känns som att Biltema, Jula osv kan bli hur bra eller hur dåligt som helst.
Dessa verkar ju intressanta för oss. Vet någon hur det är när man har sidoairbag i baksätet och isofix? Fungerar det med dessa klädslar?
EDIT:
Jag har mailat lite med dessa nu och gjort en beställning, mycket hjälpsamma och kan svara på engelska. Verkar inte vara problem med varken isofix eller sidoairbags, fast jag vet inte om dem förstod exakt vad jag menade med sidoairbagsen. Jag får se när dem anländer. Enda klädsel som jag hittat som verkar ok för ett bra pris, dryg 1000 lapp med frakt.
Ny i forumet. Beställt en Golf 1.4 TSI -14 som jag får hem inom någon vecka. Eftersom två barn ingår i famlijen så vill jag skydda klädseln från den värsta smutsen och de värsta fläckarna. Kan man hitta någon överdragsklädsel som passar, helst modellanpassad? Eller åtminstone med hygglig passform? Känns som att Biltema, Jula osv kan bli hur bra eller hur dåligt som helst.
Mvh Jens
Hej.
I tråden: "Har någon beställt nya golf7? Det har jag!" Skrev jag att vi köpte PEBEs klädsel. Inlägget var i mars har jag för mej. Fick åka tillbaka med ryggstödsdelen bak för de hade inte kollat att det var olika höjd på skidluckan och mittarmstödet. Fixades dock smidigt av dem.