likor
Polo 5 1,2 TSI 90 Ort: Falun |
Fre 30 jan 2015 19:18 |
|
Har en polo -13 med rcd310 funderar på att uppgradera till rcd510 polon har mobiltelefonförberedelse och har knappar på ratten (endast till vänster) Är det svårt att koppla in? Måste man göra någon inställning för att allt skall funka sen? Jag har läst lite att man måste in på serviceverkstad efteråt och göra någon uppdatering osv.
Någon som gjort detta med gott resultat. Finns det kanske någon annan liknande radio som är bättre? har sett lite olika varianter från kenwood bland annat. alla tips mottages.
|
|
gofastaway
VW Passat 3C Ort: Hässleholm |
Tor 05 mar 2015 18:10 |
|
Ingen som vet om det går?
|
|
frippan
Golf 7 1.4 122hk Ort: Eskilstuna |
Mån 30 mar 2015 21:20 |
|
Hej
Tror det skall fungera bra. Har idag en skoda fabia och hade min orginalstereo som jag sedan bytte ut mot en rcd510 som jag köpte på ebay. Var bara att rycka ut en kabelstam på baksidan och en antennkabel, flytta över kablarna till den nya och sedan knappa in koden till den nya stereon. Tog väl 10 minuter med allt skruvande.
|
|
likor
Polo 5 1,2 TSI 90 Ort: Falun |
Lör 10 okt 2015 15:14 |
|
Något sent svar kanske men jag lyckades. jag bytte rakt av och slog in nya radiokoden. där jag köpte stereon sa de att jag måste in med den till verkstad för att koda in den. När jag lämnade in den på verkstad sa de att det inte gick att göra men att det heller inte behövdes då jag redan har alla funktioner
|
|
tolvarton
Golf 5 Ort: Herrljunga |
Fre 06 nov 2015 19:55 |
|
Vad kan du sälja din rcd 310 för?
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|