Forum - Volkswagen Passat - Strulande "nyckel"

Stötfångaren
Golf 7 , ID3, Audi S3 Ort: Stockholm
Tor 24 okt 2024 14:55 Svara med citat
Gilberto skrev:
Sad Rolling Eyes
Jag har tidigare sagt: Sluta bråka nu grabbar! Gå ut ock lek i parken i stället. Stötfångaren, jag läser alla dina inlägg här och du hjälper stort sett aldrig någon men ställer återfrågor och kommer med oanvändbara förslag. Är vi inte här för att hjälpa varann istället för att framhäva vår egen förträfflighet och ställa motfrågor? Märker du inte att de flesta av dina inlägg ger bakslag och irritation mer än att dom hjälper? Du skriver ofta: -"Vad säger felkoderna?" -Vad menar du med...?" o.s.v. Det är ingen hjälp och riktigt många har inte en VCDS eller OBDEleven eller liknande. Hjälp /svara om du har ett bra svar... annars låt bli och låt andra (som vet svaret) svara. Du vill kanske väl, men det fungerar inte.
Jag saknar en forums administrator här. Finns det någon? Jag är på ett liknande fora i Danmark om VAG bilar och detta inlägg (och liknande) hade tagits bort för länge sedan!

Ha en bra dag allesammans och tala vänlig till andra. Boo hoo!
Gilberto

Girberto skrev att jag skriver "Vad säger felkoderna?". Ja, det är ju det första man kollar på moderna bilar. Men Girberto tycker att man ska fjärravläsa felkoderna åt den som har problem så trådskaparen inte behöver ta reda på felkoder från sin egen bil överhuvud taget. Hur tänker du nu Gilberto?
candyweiss
Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Tor 24 okt 2024 15:34 Svara med citat
Stötfångaren skrev:
Girberto skrev att jag skriver "Vad säger felkoderna?". Ja, det är ju det första man kollar på moderna bilar. Men Girberto tycker att man ska fjärravläsa felkoderna åt den som har problem så trådskaparen inte behöver ta reda på felkoder från sin egen bil överhuvud taget. Hur tänker du nu Gilberto?

John, varför blev du bannad både på detta och "det andra" Volkswagenforumet? Har alla andra fel och du rätt?
Misstänker att du uppför dig exakt likadant i det vardagliga livet för du är en sådan person som aldrig har fel?
Ett råd i all välmening, lugna ner dig, lyssna på andra människor för dom kan inte alltid ha fel. Kanske KBT hjälper dig. Google om du inte förstår?
maxmsm
Golf 4 2,0 BI FUEL -03 Ort: Helsingborg
Tor 24 okt 2024 16:02 Svara med citat
candyweiss skrev:
John, varför blev du bannad både på detta och "det andra" Volkswagenforumet? Har alla andra fel och du rätt?
Misstänker att du uppför dig exakt likadant i det vardagliga livet för du är en sådan person som aldrig har fel?
Ett råd i all välmening, lugna ner dig, lyssna på andra människor för dom kan inte alltid ha fel. Kanske KBT hjälper dig. Google om du inte förstår?

Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Stötfångaren
Tor 24 okt 2024 16:02 Svara med citat
Herregud! Candy & Maxime, två äkta Facebookbimbos!
Ingen hjärna men ni tror ni vet allt och har aldrig fel! Whistle
candyweiss
Tor 24 okt 2024 16:06 Svara med citat
Stötfångaren skrev:
Herregud! Candy, en äkta Facebookbimbo! Ingen hjärna men hon tror hon vet allt och hon har aldrig fel! Whistle

Totalt meningslöst att svara dig, du förstår ändå inte hur "sjuk" du är Brick wall
maxmsm
Tor 24 okt 2024 16:32 Svara med citat
candyweiss skrev:
Totalt meningslöst att svara dig, du förstår ändå inte hur "sjuk" du är Brick wall

Stötfångaren
Tor 24 okt 2024 18:19 Svara med citat
Kolla! Två Facebookbimbos som är så imponerade av varandras "intelligens" Delad dumhet är dubbel dumhet! Bra jobbat, tjejer!
Stötfångaren
Fre 25 okt 2024 15:41 Svara med citat
Gilberto skrev: "Du skriver ofta: -"Vad säger felkoderna?" "
Ja, det är ju så man FELSÖKER på moderna bilar. De flesta köper bara nytt och tokbyter.
Jag tror att du, Gilberto, skulle byta ut batteriet på en bil som inte startar INNAN du har kontrollerat om generatorn fungerar.Då svarar du "Hur ska jag kunna kontrollera generatorn utan att bilen startar". Precis, du kan inte felsöka. Istället tokbyter du allt i förhoppning att du har rätt. Har du bytt kupéfiltret? Smile
Du får likes av systrarna Candy & Maxime. Vilken lycka!
maxmsm
Fre 25 okt 2024 19:22 Svara med citat
Stötfångaren skrev:
Gilberto skrev: "Du skriver ofta: -"Vad säger felkoderna?" "
Ja, det är ju så man FELSÖKER på moderna bilar. De flesta köper bara nytt och tokbyter.
Jag tror att du, Gilberto, skulle byta ut batteriet på en bil som inte startar INNAN du har kontrollerat om generatorn fungerar.Då svarar du "Hur ska jag kunna kontrollera generatorn utan att bilen startar". Precis, du kan inte felsöka. Istället tokbyter du allt i förhoppning att du har rätt. Har du bytt kupéfiltret? Smile
Du får likes av systrarna Candy & Maxime. Vilken lycka!

Kofångaren, du får mej nästan alltid att tänka på Mark Twain.
candyweiss
Lör 26 okt 2024 10:56 Svara med citat
När jag läser kofångarens inlägg tänker jag på en man med äkta kvinnoförakt. Tycker synd om personer i närhet till honom.
maxmsm
Lör 26 okt 2024 12:15 Svara med citat
candyweiss skrev:
När jag läser kofångarens inlägg tänker jag på en man med äkta kvinnoförakt. Tycker synd om personer i närhet till honom.

Stötfångaren
Lör 26 okt 2024 17:50 Svara med citat
maxmsm skrev:
"mej".

Maxime är en äkta Facebookbimbo! Skriver "mej"! Det är talspråk men det kommer aldrig Maxime förstå när hon kollar på sin fjantiga iPhone om hon har fått likes från hennes bästa kompis Candy!
Maxime går inte i skolan. "Utbildning är överskattat. Man förstår ändå" ...
candyweiss
Lör 26 okt 2024 18:45 Svara med citat
Det går hur bra som helst att skriva "mej".
https://frageladan.isof.se/visasvar.py?svar=25894

Senast ändrad Lör 26 okt 2024 20:46, ändrad totalt 1 gång
maxmsm
Lör 26 okt 2024 19:46 Svara med citat
candyweiss skrev:
Det hur bra som helst att skriva "mej".
https://frageladan.isof.se/visasvar.py?svar=25894

Skönt att flera än jag behärskar det svenska språket i både tal och skrift.

Av någon konstig anledning så fick kofångaren mej att tänka på Mark Twain återigen...
Stötfångaren
Sön 27 okt 2024 10:53 Svara med citat
Https://www.facebook.com/reel/380657651762796
candyweiss
Sön 27 okt 2024 11:20 Svara med citat
Stötfångaren skrev:
Https://www.facebook.com/reel/380657651762796

När du länkar till något så skriv vad det handlar om, och inte enbart en länk.
Vet dessutom att det är många som aldrig öppnar länkar.
Många som inte har Facebook, jag har t.ex. aldrig haft det och tänker inte skaffa det nu heller.
Stötfångaren
Sön 27 okt 2024 11:58 Svara med citat
Jag förstår Candy! Du både "vet" och tänker inte alls! Ändå "vet" du ...
Skärp dig flicka!
candyweiss
Sön 27 okt 2024 13:26 Svara med citat
Stötfångaren skrev:
Jag förstår Candy! Du både "vet" och tänker inte alls! Ändå "vet" du ...
Skärp dig flicka!

Flicka, hon, henne mm är tydligen väldigt förnedrande ord för dig då du ofta använder det mot andra när någon kritiserar dig. Har du blivit utnyttjad av någon av det motsatta könet när du var liten?
Rekommenderar dig att söka professionell hjälp. Det kan inte vara lätt för dig och dina närmaste?
Misstänker att du konsumerar stora mängder alkohol också? Kanske du ska ta hjälp av AA eller gå en 12-stegs behandling?
Något tragiskt måste det var i ditt liv, för så otrevlig som du är, det är inte normalt.
maxmsm
Sön 27 okt 2024 14:31 Svara med citat
candyweiss skrev:
När du länkar till något så skriv vad det handlar om, och inte enbart en länk.
Vet dessutom att det är många som aldrig öppnar länkar.
Många som inte har Facebook, jag har t.ex. aldrig haft det och tänker inte skaffa det nu heller.

Stötfångaren
Sön 27 okt 2024 14:33 Svara med citat
Candy gör, precis som alla Facebookbimbos, skriver "Sök hjälp". Det är ett standardsvar hos dessa individer när de inte förstår vad de över huvud taget svarar på.
Stötfångaren
Sön 27 okt 2024 14:47 Svara med citat
Nu svarade syrran med en massa tummen upp för obegriplig dumhet hos hennes kompis Candy.
Maxime kan inte felsöka utan tokbyter allt i en bil tills den fungerar igen. Hon har inte ens en multimeter och har ingen aning om vad den ska användas till. Tips Maxime: Om bilen inte startar, köp ett nytt kupéfilter!
Stötfångaren
Sön 27 okt 2024 14:51 Svara med citat
Maxime skrev: "Skönt att flera än jag behärskar det svenska språket i både tal och skrift."
Hur många rätt får ni? Max 8!
https://www.svt.se/nyheter/hogskoleprovet-2024-ova-ordforstaelse
maxmsm
Sön 27 okt 2024 15:09 Svara med citat
candyweiss skrev:
Flicka, hon, henne mm är tydligen väldigt förnedrande ord för dig då du ofta använder det mot andra när någon kritiserar dig. Har du blivit utnyttjad av någon av det motsatta könet när du var liten?
Rekommenderar dig att söka professionell hjälp. Det kan inte vara lätt för dig och dina närmaste?
Misstänker att du konsumerar stora mängder alkohol också? Kanske du ska ta hjälp av AA eller gå en 12-stegs behandling?
Något tragiskt måste det var i ditt liv, för så otrevlig som du är, det är inte normalt.

Stötfångaren
Sön 27 okt 2024 16:50 Svara med citat
Kolla! Syrran fattar nada och bara håller med! Hur många rätt fick du, Maxine? 4? Thumbs up
Sida <  1, 2