Gratis spelning med asta kask på fredag i södertälje
jag lider inte av psykproblem, jag njuter av det hela tiden
__AleXx_ Moderator Donator 150 Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping
Tis 18 aug 2009 15:57
Lx <3!!
Edit!
Lx </3!!
Precis hemkommen, var och kollade på en Golf Lx 83 som verkade väldigt lovande men det var den då inte!
Trösklar höger och vänster = Rost...
Reservhjulsbaljan lika så..
Sen var det allt från skärmar till bromsrör..
Och denna var besiktad i Juni... fattar inte hur den gick igenom
Fick reda på att min förra golf blev stulen och plundrad på en del grejer.. Så ser ni 16" 100+ dtm med falken 195/40-16 däck till salu så är det troligen stöldgods!
De tog stereo och rev sönder panelen förövrigt!
j00k3 Donator 25 Golf 3 1,8i Color Concept Ort: Lindesberg
Tor 20 aug 2009 22:31
Bra seegt:(
Man får ingen andra chans att ge ett första intryck...
Var ute och brände lite med 1:8 monstertrucken förut efter att jag fixat ett motorfäste, var ju tvungen att testa om det nya skulle hålla.
Nu senare på kvällen tänkte jag varva ner med att bryggsegla lite..
Tro på fan att Sverige bjuder på så gott som vindstilla istället... =(
Aja, bjuder på en bild iaf.
Fick reda på att min förra golf blev stulen och plundrad på en del grejer.. Så ser ni 16" 100+ dtm med falken 195/40-16 däck till salu så är det troligen stöldgods!
Jaha... idag fick man putta golf i rondellen. Inte varje dag man gör det.
Började med att starta upp bilen hemma på gården. Hörde att startmotorn gick segt, tänkte: fan är det dåligt med kräm i batteriet? Nå ja, bilen starta o gick bra. Men efter en stund verkade den inte choka som den skulle. Verkade vara allmänt trött på nå vis. Tänkte inte så mycket mer på det o slog på stereon o lyssna på musik en stund. Så helt plötsligt så dog stereon och sen hoppa igång igen... sen dog den o höll på så. Vart lagomt fundersam på vad fan det var... Sen körde jag iväg för att tanka. Bilen gick som den skulle, tyckte den kändes aningen slöare än vanligt men brydde mig inte så mycket ändå. Sen halvvägs till Jet där ja skulle tanka så såg ja att tankmätaren stod i botten. Var helt 100 på att jag nästan hade en kvarts tank kvar. Tänkte, nåt fel är det, nå jordfel eller nå med strömmen i alla fall. Men ja åkte vidare ändå... kom fram till en rondell och skulle lägga i 2an så dog bilen när ja frikopplade. Ganska mycket trafik och ja stannar inne i rondellen så knappt någon bil kommer förbi Dom börjar tuta på mig o ja sitter där som ett frågetecken och försöker starta bilen. Verkade som att det inte fanns nå ström alls så det var bara ut o börja putta... som tur var så var det nedförsbacke efter rondellen ner till Statoil där ja stanna o ringde på hjälp En kompis kom med startkablar o multimeter. Starta på en gång med startkablar o gick som den skulle. Mätte då på batteriet o då var det ganska precis 12V. Då var det generatorn som inte laddade. Ena kabeln på generatorn som säger till att den ska ladda hade gått av Inte så konstigt att bilen kändes slö o sedan bara la av
Det var en bra start på denna dag tyckte ja! Hoppas ni andra har mer tur än mig
nitr2ox Donator 175 Golf 4 GTI 1.8T -01 Ort: Stockholm
Mån 22 feb 2010 16:06
Long time no see! Hur mår alla golfare? Själv blev man tokless på allt vad bilar heter efter ett par månader som rekondare men börjar komma back in business nu när man jobbar som IT konsult istället
Hehe, najs! ;)Har ju tagit en del bilder under vintern också, men det är mer dokumenterande bilder.
Fast även en del "studio/modell" foto, riktigt kul!
Nepp! på 7,5" fälg. Jag kör inte tyskstuk Tycker tyskstuk e lite halvsnyggt bara, men inte snyggt på 35 profil tycker ja. Enliigt mig är det inte snyggt o stretcha lågprofil, typ 40 o neråt. Annars kan det vara helt okej
Hjälp Bilen startar inte efter kam byte, drevet står likadant som det gjorde innan!
vill få igång den!
nitr2ox Donator 175 Golf 4 GTI 1.8T -01 Ort: Stockholm
Sön 15 aug 2010 20:44
Hmm känner mig nästan lite sentimental när jag tittar i den här tråden, hur många sena nätter spenderade man inte här? Det var en mycket bra tråd, there back in the glory days