Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Vandaler!..=(

GabberPelle
Golf 4 Golf R32 Ort: Markaryd
Ons 26 apr 2006 14:34 Svara med citat
Var nere i helgen för att kolla till min bubbla som jag har förvarat på ett lager, sugen på nått projekt nu när våren tittar fram men möttes av denna synen..=( Min 1937års bubbla och två DAF 95:or som även fått några rutor klirrade. Alla utom bakvänsterruta på bubblan var krossade och taket såg det ut som nån hade hoppat på. Dafarna hade klarat sig undan med en klirrad men man såg tydliga spår att bakrutorna även hade varit under attack.

Om man ändå hade kunnat få reda på vem den skylldiga är...
DSC00121.JPG DSC00120.JPG DSC00117.JPG DSC00115.JPG

Good friends bail you out of jail but a true friend will be next you saying that was fucking awesome
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö
Ons 26 apr 2006 15:20 Svara med citat
kan bara beklaga att de finns såna idioter. hoppas du får tag i dem o vissar vad som händer med folk som inte sköter sig.

Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
Suzzu
Golf 2 Memphis Ort: Kristianstad
Ons 26 apr 2006 19:49 Svara med citat
det e för jävligt att man inte kan ha något ifred antingen snor dem det eller så bara förstör dem..man blir så jävla irriterad Twisted Evil ..tycker synd om dig å jag hoppas me att du får tag i de små "jävlarna" som har gjort det! hoppas det ordnar sig för dig!
polomannen
Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Ons 26 apr 2006 22:20 Svara med citat
Rent förjävligt...att visa skabete sej så där....
Idioter.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad

POLO RTS
GOLF GTI SPECIALL
GOLF VR6-ZR
Vesslan
Golf 4 GTI -98 Ort: Stockholm
Fre 28 apr 2006 8:18 Svara med citat
Lider med dig! Bedrövligt att man skall behöva vara orolig för sin egen bil ibland... tråkigt verkligen!

Men allvarligt, hur många av er här har inte någongång tänk "fan, tänk om någon ger sig på bilen ikväll igen" eller "skulle jag verkligen ställt bilen sådär avlägset"
Skall man ens behöva ha detta i tankarna för att man har en bil man bryr sig om??
Ännu värre är det om man har en bil som drar lite uppmärksamhet till sig, och man verkligen lagt ut tid på...då har man plötsligt också en bunt avundsjuka som vill ge sig på den verkar det som!

Folk som inte kan hålla sig till sina egna saker alltså... Shame on you

Vesslan