Sportsvan
Golf 7 1.2 Sportsvan -14 Ort: Finland |
Sön 02 dec 2018 22:24 |
|
Som rubriken säger. Har någon annan haft problem med att människorna som man talar med klagar på att dom hör sig själv 10 gånger och att det är omöjligt att tala. Då man stänger av handsfree fungerar allt ferfekt.
Har haft många bilar men denna är första som beter sig på detta sätt. Mjukvaran är uppdaterad 3 gånger men hjälper ej. Har någon nå lösning vad man skall börja byta för delar?
|
|
candyweiss
Donator 100
Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala |
Mån 03 dec 2018 9:00 |
|
Sportsvan skrev: | Som rubriken säger. Har någon annan haft problem med att människorna som man talar med klagar på att dom hör sig själv 10 gånger och att det är omöjligt att tala. Då man stänger av handsfree fungerar allt ferfekt.
Har haft många bilar men denna är första som beter sig på detta sätt. Mjukvaran är uppdaterad 3 gånger men hjälper ej. Har någon nå lösning vad man skall börja byta för delar? |
Har du testat med en annan telefon?
|
|
Sportsvan
Golf 7 1.2 Sportsvan -14 Ort: Finland |
Mån 03 dec 2018 17:38 |
|
Har prövat 4 olika telefoner med samma resultat. Undrar om någon annan haft samma problem. Hörde bra att det varit problem i lastbilar men ej i personbilar
|
|
T-roc2019
Tiguan 1.6 Ort: Finland |
Ons 23 nov 2022 17:54 |
|
Hej! Har exakt samma problem med min T-roc… Fick du bukt på detta problem? Och i så fall hur?
Håller på att bli galen, är skitstörande när man inte kan använda handsfreen.
|
|
candyweiss
Donator 100
Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala |
Tor 24 nov 2022 10:53 |
|
T-roc2019 skrev: | Hej! Har exakt samma problem med min T-roc… Fick du bukt på detta problem? Och i så fall hur?
Håller på att bli galen, är skitstörande när man inte kan använda handsfreen. |
Sportsvan har inte varit inloggad på 1 år, så kanske liten chans till något svar?
Hade jag varit dig så tror jag att det bästa är att kontakta din VAG-verkstad?
|
|
T-roc2019
Tiguan 1.6 Ort: Finland |
Tis 29 nov 2022 17:06 |
|
Hej! Vi har fått kontakt via PM. Den har varit inne på Vag-verkstad, men de påstår att de inte vet vad det beror på..
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|