Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Söker billig lackerare

jenza
Golf 3 Ort: Umeå
Tis 23 maj 2006 16:00 Svara med citat
Ngn som kan detta och kan göra det svart eller har kontakter för bra pris ?
Tänkte som sagt lacka om hela golfen 3:an min.

tacksam för svar.

/jenz
Anders
Moderator Ingen VW Ort: Haninge
Tor 06 jul 2006 19:46 Svara med citat
Stensö Billackering finns här i Stockholmsområdet, och anses av många vara de bästa när det gäller lack. Lite långt ifrån dig tyvärr, men annars är det ju bara att ringa runt och höra med de som finns i Umeå - > LÄNK <
jenza
Golf 3 Ort: Umeå
Tor 06 jul 2006 21:56 Svara med citat
tack för svar, i umeå skall dem ha kring 15papp allihop
Anders
Moderator Ingen VW Ort: Haninge
Fre 07 jul 2006 11:01 Svara med citat
jenza skrev:
tack för svar, i umeå skall dem ha kring 15papp allihop

Är det inklusive slipning? Antar att det är utan kvitto. Hur som helst är det ett bra pris. Det betalade jag för min lack förra året.
jenza
Golf 3 Ort: Umeå
Fre 07 jul 2006 15:58 Svara med citat
Det tog jag inte reda på!
Och det var av lackfirma i stan så antog det var med kvitto!
Aja får kolla vidare..
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Lör 08 jul 2006 13:39 Svara med citat
snacka runt lite.
finns alltid folk som känner folk som känner folk Smile
Scrazher
Golf 2 Gti 8v Ort: Lycksele
Lör 08 jul 2006 19:28 Svara med citat
Att bara lägga på lacken KANSKE (tidsfråga) kan ordnas...
Men tänk på att ingen lack kan täcka dåligt underarbete.

-GT60- The black Code...
http://www.garaget.org/?car=1454
sjobas
Golf 2 -85 1.6D Ort: Boden
Tis 08 aug 2006 15:47 Svara med citat
lite gammalt kanske? men jonssons billack i piteå tar 3000kr för en sedan bil (mindre bil)
om man slipar den själv, då maskerar, grundar å lackar dom den.. ska man ha nån uddafärg så kostar det ju lite mer..
men detta är en stor billackfirma som är mycket bra.. ska man ha lackat vissa detaljer så är det bara lägga med dom så lackar dom det med!