Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Din Volkswagen
- Golf MKII Gti 16v
Sida
1
,
2
>
Skedala
Golf 2 gti 16v
Ort: Halmstad
Ons 17 maj 2006 19:43
Här är min Golf
http://www.garaget.org/?car=23554
Lorentz
VW Corrado G60 -93
Ort: Vallentuna
Ons 17 maj 2006 20:53
Grym bil! Har alltid diggat amerikafronten på golfar även om de kanske inte är de snyggaste.
Corrado G60 -93, Golf V 1.6 -07
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 0:59
snyggast i stan....
nu när du lagt upp din måste ju även jag. faen...
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:00
haha.. jag me jue..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 1:02
de kommer bli pinsamt..... tihi
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:03
haha visa nu din golf MK3!!!
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 1:11
det är ju så jävla mycket icke ovanligt så det är inte kul.
den är 4dörrars och vinröd.
inget kul alls gjort....
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:20
men gör om den lite själv då.. man ska inte köpa en bil som är stylad och klar precis som man vill ha den JUE..!
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 1:37
det är ju därför jag letar lite delar och sånt jag vill ha, men allt ser ju mer eller mindre ut som skit. sen är det sårt att se på bilder.
den ska inte se så jävla vidrig ut, som man kan få dem.
utan stilren. vet inte hur jag ska få fram detta bara.
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:39
du an få köpa min bil..
Seriöst asså..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 1:42
ge mig lite bilder och ett pris.
vi kan byta mot min 360.....
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:43
VOLVO??? Nej tack..
hatar volvo.. nej men är du intreserad? du ska få se bilder troligtvis imorn.. när slutar du jobba?
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 1:45
kl 6. men jag ska fixa min vr6 i några timma direkt.
men vi brukar ju hamna här under samma tid???
ingen volvo till dig då...
skyll dig själv.!!!!
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:47
ja tack jag står över fy faen..
men men.. visa den för vem? jo jag vet, blir väll runt 11-12 tiden..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 1:50
visa?
laga.
mitt tagentbord är helt knullat.
tappar bokstäver lite hur som helst...
trådlöst skit....
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:53
okej visa vadå? volvon.. SHOW ME..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 1:56
jag ska ta lite bilder imorgon och lägga upp i min fina annons.
den har bara gått 9500 mil. och det är ändå en 86. och inte farligt mycket rost.
men den är hemsk att köra. vidrig.
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 1:57
vadårå.. måsste ju bara de bääästa.. med bakhjulsdrivet och liten bil.. oj oj oj.. kvadda på vintern.. JA TACK..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 2:03
skit kul att köra. verkligen.
så länge man är ensam på vägen eller självmordsbenägen.(ofrivilligt rim!!)
sladdar för minsta lilla. hur lätt som helst i röven.
men det är ju 110 STARKA pållar under huven...
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 2:05
palla.. aldrig en bil under 150 hk..
TYST inge mer snack om den saken..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 2:09
over and out.
skulle vilja ta bort väggen mella dessa två gula skönheter.....fantazice
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 2:11
som sagt.. SLUT..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 9:34
men visst hade det sett skoj ut.
erkänn.
i know u like iit!!!!!!!!!!!!!!
ska snart ta kort.
Clio Sport 2,0 16v -01
T_A_G
VW Jetta mk1 CL
Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 16:07
gör't jag vil lse..
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 17:51
det regnar så jävligt.
men har tagit några bilder. på volvon. bler med under kvällen.....
Clio Sport 2,0 16v -01
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 17:58
Skedala skrev:
Här är min Golf
http://www.garaget.org/?car=23554
så det gick bra att slipa och spackla rosten??
du har inga bilder?
har glömt om det var mycket eller lite rost.
sa jag det att jag har en stol (förar sida) i annat mönster.
om du vill ha....
Clio Sport 2,0 16v -01
Skedala
Golf 2 gti 16v
Ort: Halmstad
Tor 18 maj 2006 19:08
skulle vilja ha 2 stolar som funkar att fälla utan att dra i spärrarna för hand
Med skinn MFucla!
så jag kan åka i min golf naken och låta skinkorna fastna i sätet !
ja det va mkt rost men inte nu längre
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 22:49
gott att få väck.
men det är bara en och jag tror den är sämre.
men går inte det mekansiska att lösa??
fixa??
Clio Sport 2,0 16v -01
Skedala
Golf 2 gti 16v
Ort: Halmstad
Tor 18 maj 2006 22:55
jo , jag ska . Men jobbar med bromsar och broms ok nu
ska ju snart besiktiga den :S
Sen på med ny lack imorn tror jag
jöns
Donator 200
Ingen VW
Ort: Hässleholm
Tor 18 maj 2006 22:59
det är ju rent helvete vad du håller på med den.
det är ju bra att den får lite kärlek.
att någon tar han om henne.
ska lägga upp bilder på min nu.
börjar med volvon....
muhahaha
Clio Sport 2,0 16v -01
Sida
1
,
2
>
Forumet för oss som älskar Volkswagen