Forum
Galleri
Shop
Bli medlem
Logga in
Sök
Hjälp
Medlemslista
Regler
Forum
-
Din Volkswagen
- Golf VR6 -94
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Ons 21 jun 2006 10:01
Slänger upp ett par bilder på min bil!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
jenza
Golf 3
Ort: Umeå
Ons 21 jun 2006 13:39
nice
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Ons 21 jun 2006 14:05
jenza skrev:
nice
tack tack!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
Tutan
Golf 1 Cab Gli
Ort: Lomma
Ons 21 jun 2006 15:18
Måste säga de att de va banne mig en riktigt snygg golf 3a. har lite svårt för deras design annars. men de har du lyckats bra med
Mvh Andre
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Tor 22 jun 2006 17:44
Tutan skrev:
Måste säga de att de va banne mig en riktigt snygg golf 3a. har lite svårt för deras design annars. men de har du lyckats bra med
Mvh Andre
Tack! Alltid kul att få positiva kommentarer!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
jenza
Golf 3
Ort: Umeå
Tor 22 jun 2006 18:48
Visst är den breddad på skärmarna ?
Om så, är det valsning eller skärmbreddare ?
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Tor 22 jun 2006 22:28
jenza skrev:
Visst är den breddad på skärmarna ?
Om så, är det valsning eller skärmbreddare ?
Fula plast skärmbräddare!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
-=VR6R=-
Ingen VW SEAT CORDOBA SXE
Ort: Stockholm
Tor 22 jun 2006 23:08
Fin bil Figge, men det vet du ju redan att jag tycker
http://www.garaget.org/?car=86580
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Sön 25 jun 2006 20:43
-=VR6R=- skrev:
Fin bil Figge, men det vet du ju redan att jag tycker
Jo! Men din är endå snäppet finare!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Lör 01 jul 2006 14:11
Just nu smider jag planer för vintern!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
Anders
Moderator
Ingen VW
Ort: Haninge
Lör 01 jul 2006 16:42
Riktigt snygg! Coola bilder också.
Skulle vara kul om du ville berätta lite mer om dina framtida planer.
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Sön 02 jul 2006 10:07
Kjolpaket
Sportstolar
Nerlackade skärmkanter
Ta bort torkare och emblem bak
Ta bort takantenn
Förbättra redan befintliga saker.
Är vad jag tänkt ut hittils!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30
Ort: Bankeryd
Sön 02 jul 2006 12:54
jag älskar dom fälgarna av hela mitt hjärta
din bil e grymt snygg
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Sön 02 jul 2006 19:26
GolfOlle skrev:
jag älskar dom fälgarna av hela mitt hjärta
din bil e grymt snygg
Hehe! Tack så mkt!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Mån 21 aug 2006 15:32
Har lite mer gottis på G!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30
Ort: Bankeryd
Mån 21 aug 2006 16:42
låter trevligt va exakt är de du har i görningen
figgosand
Golf 2 GTI -85
Ort: Linköping
Mån 21 aug 2006 16:42
GolfOlle skrev:
låter trevligt va exakt är de du har i görningen
Hemligt!
VW Golf GTI
http://www.garaget.org/?car=51666
Forumet för oss som älskar Volkswagen