Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Bilder på fin VR6

T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Mån 15 maj 2006 23:29 Svara med citat
Tänkte bara visa och fråga om nån har sett denna bil nån gång?
krille|vw
Golf 4 R32 -03 Ort: Västerås
Tis 16 maj 2006 9:21 Svara med citat
nope men grymm va den Smile

VWhat else?
Kör: Golf Mk2 tyskstuk & BMW 525ia
-=VR6R=-
Ingen VW SEAT CORDOBA SXE Ort: Stockholm
Tis 16 maj 2006 16:20 Svara med citat
Det är en vr6... Han som hade den förut var medlem på www.vr6.nu
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Tis 16 maj 2006 17:20 Svara med citat
jasså.. den köptes av min polare i Nyköping för 75 000:- !!!! dyrt satan..! Razz
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm
Tis 16 maj 2006 17:54 Svara med citat
nu väcktes habegäret i mej :p
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Tis 16 maj 2006 18:08 Svara med citat
graul skrev:
nu väcktes habegäret i mej :p


Haha.. ja du.. hoss mej me.. men dyr va den..!
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Tis 16 maj 2006 20:08 Svara med citat
-=VR6R=- skrev:
Det är en vr6... Han som hade den förut var medlem på www.vr6.nu


Hette han då?
Hallin
VW Polo 1.6 -95 Ort: Gotland
Tis 16 maj 2006 22:55 Svara med citat
Är det luftfjädring på den??.. ser ut att vara "lite" högre bak på bild nr 2 än på bild 1... Cool

//Hallin
www.easca.se
Projekt SNÖVIT sponsras av CARBONIZE
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Tis 16 maj 2006 23:59 Svara med citat
den är upphissad för att däcken tar i innerskärmen... så det arbetas lite på skärmarna..Razz
Hallin
VW Polo 1.6 -95 Ort: Gotland
Ons 17 maj 2006 19:06 Svara med citat
ok..

//Hallin
www.easca.se
Projekt SNÖVIT sponsras av CARBONIZE
mr_gti
Gäst
Tor 18 maj 2006 17:39 Svara med citat
det är stylingkompaniet som har byggt den om ni går in på deras hemsida så finns det ett klipp som vissar när dom bygger den
zlin
Golf 6 Gti -11 Ort: Göteborg
Tor 18 maj 2006 22:24 Svara med citat
inte helt min smark men tycker att det skulle suttit annan bakfångare på den istället för det där påhänget länst ner. ser lite lager på lager ut.
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Tor 18 maj 2006 22:25 Svara med citat
kanske kunde spackla..:p
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna
Ons 24 maj 2006 21:05 Svara med citat
Tyckte inte den var speciellt snygg. Ser ut som en riskokare lite. Det ända snygga var böseblivken.

Corrado G60 -93, Golf V 1.6 -07
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Ons 02 aug 2006 9:35 Svara med citat
Han som har den lyssnar po harcore iaf, för han har ju ett masters of hardcore märke po huven.
Inte min smak alls men vi lyssnar på samma musik iaf Very Happy


Senast ändrad Ons 02 aug 2006 9:40, ändrad totalt 1 gång
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Ons 02 aug 2006 9:37 Svara med citat
Den va på preformace show i våras. såg den där Regular Smiley
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Ons 02 aug 2006 9:41 Svara med citat
$nuff3Gull skrev:
Han som har den lyssnar po harcore iaf, för han har ju ett masters of hardcore märke po huven


De kan du köpa på Stylingkompaniet.se och de är där den är bygd.. Det är en ny ägare nu.. han som äger den nu var på bugrun nu iår iaf.. Razz Motor ras är de också.. vi håller på och bygger på den.. ska bli en helt ny Rå trimmad v6 2,9.. kanske med kompressor..

VolksWagon for life..
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Ons 02 aug 2006 9:42 Svara med citat
Ok Very Happy
Erik
Golf 2 Vr6T 4-motion Ort: Falun
Sön 17 sep 2006 23:45 Svara med citat
Har sett den "live" och jag tycker inte den var direkt seriöst byggd, de har ju lackat över nästan allt man kan lacka och inte ska lacka. Utan att plocka bort en enda grej från bilen tex, spolarmunstycken på huven, handtag, lister, rutor, mm. Snygg på långt håll, långt ifrån snygg!
Anders
Moderator Ingen VW Ort: Haninge
Mån 18 sep 2006 17:02 Svara med citat
Erik skrev:
Har sett den "live" och jag tycker inte den var direkt seriöst byggd, de har ju lackat över nästan allt man kan lacka och inte ska lacka. Utan att plocka bort en enda grej från bilen tex, spolarmunstycken på huven, handtag, lister, rutor, mm. Snygg på långt håll, långt ifrån snygg!

Jag ska inte uttala mig om bilen i fråga, men rent allmänt finns det tyvärr väldigt många utställningsbilar i Sverige där man slarvat med just finishen. Min teori att det beror på hur lukrativ lackeringsbranschen är.

Som utövare kan man tjäna stora pengar på snabba jobb. Blir det inte bra finns det ändå möjlighet att lämna ut bilen eftersom det är krångligt, dyrt och svårt att som kund gå till rätten och få igenom att ett jobb inte blivit yrkesmässigt utfört, i synnerhet när eftersom de flesta lackeringsjobb i stylingkretsen görs utan kvitto.

Finns tyvärr många "hobby"-lackerare som startat eget enbart för pengarnas skull, utan att ha någon som helst yrkesstolthet.
Barry
Golf 3 GTI 16v -94 Ort: Västervik
Mån 18 sep 2006 18:23 Svara med citat
Kunde varit snygg om man byter ut de svarta*mörka fälgarna..
jag verkligen avskyr mörka fälgar.. det kan förstöra en hel bil.
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Tis 19 sep 2006 6:43 Svara med citat
Barry skrev:
Kunde varit snygg om man byter ut de svarta*mörka fälgarna..
jag verkligen avskyr mörka fälgar.. det kan förstöra en hel bil.


jag håller inte med. tycker mörka fälgar e mycke snyggare än 'vanliga'.
fast å andra sidan. de beror ju lite på va de e för typ av fälgar. men ja tycker lätt att överlag är svarta/mörka snyggare än vanliga

mk2 vr6
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Ons 20 sep 2006 15:12 Svara med citat
Erik skrev:
Har sett den "live" och jag tycker inte den var direkt seriöst byggd, de har ju lackat över nästan allt man kan lacka och inte ska lacka. Utan att plocka bort en enda grej från bilen tex, spolarmunstycken på huven, handtag, lister, rutor, mm. Snygg på långt håll, långt ifrån snygg!


Precis exakt.. nu håller lacken på att släppa ifrån backspeglarna.. helt oseriöst.. samma sak med dörrlåsett är också bara över lackat..

VolksWagon for life..
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping
Ons 20 sep 2006 15:14 Svara med citat
mellowd skrev:
jag håller inte med. tycker mörka fälgar e mycke snyggare än 'vanliga'.
fast å andra sidan. de beror ju lite på va de e för typ av fälgar. men ja tycker lätt att överlag är svarta/mörka snyggare än vanliga


Vita fälgar är skapligt snyggg också.. tycker jag iaf.. lite rally stuk.. Razz

VolksWagon for life..