Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - VW Iroc har presenterats

GabberPelle
Golf 4 Golf R32 Ort: Markaryd
Mån 28 aug 2006 14:34 Svara med citat
http://www.bilsport.se/news.php?id=38272

vet inte vad ni andra tycker men jag säger bara... wow.Regular Smiley

Fred!

Good friends bail you out of jail but a true friend will be next you saying that was fucking awesome
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo
Mån 28 aug 2006 15:28 Svara med citat
joo, den e cool.. en liten blandning mellan volvos nya ungdomsräser och lite audi..
Ful färg däremot.. Think
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm
Mån 28 aug 2006 15:52 Svara med citat
man kan inte bli annat än kär Razz
Tutan
Golf 1 Cab Gli Ort: Lomma
Mån 28 aug 2006 18:17 Svara med citat
Fy fan va läcker inredning!
mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Mån 28 aug 2006 21:40 Svara med citat
Fan va het! vill ha Smile

mk2 vr6
Anders
Moderator Ingen VW Ort: Haninge
Tis 29 aug 2006 12:01 Svara med citat
Riktigt tuff. Breddningen längs bilens sidor var helt underbart utförd.
Det stora dilemmat är dock hur mycket som kommer att lämnas från prototypen när det blir fråga om serietillverkning, OM det blir fråga om det.
cheba
Golf 3 2.0 GTI-Edition -95 Ort: Finland
Tis 29 aug 2006 13:47 Svara med citat
rätt häftig, men fronten ser lite väl UFO ut enligt min smak. motorn verkar riktigt grym, 1.4 TSI 210 hk Very Happy finns ju även rykten om att en 2.0 TSI ska börja tillverkas om nåt år... Regular Smiley

Min Golf GTI-Edition
Måste ha VW, förfan
Johlsson
Golf 2 91'a (GTI G60) Ort: Sundsvall
Tis 29 aug 2006 14:53 Svara med citat
Underbar. Linjerna talar till en direkt, trodde aldrig att det "nya" Golfstuket efter Mk5'an skulle tilltala mig, men det börjar faktiskt se bra ut.

VWVORTEX har en fin review av den:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_1825.shtml

Nej, det ser dyrt ut i framtiden om man ska lyckas hänga med och ha skoj med allt nytt som VW kan hitta på... =D
Danis
Golf 3 VR6 CC Ort: Värmdö
Lör 02 sep 2006 11:21 Svara med citat
Inte bara Iroc.. VW nästa år kommer rocka stenhårt. Nya Passaten är sjukt läcker. Uppföljaren till Siroccon även dem jävligt häftig! Å det bästa av allt... Uppföljaren till R32.. R36an.. Twisted Evil MORR.. VW kommer även att ge alla sina modeller flera motoralternativ..

tjeeeeeeeeeeeeeena tjeeeeeeeeeeena
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Tor 07 sep 2006 16:32 Svara med citat
Snygg!! Very Happy Very Happy
Logren
Golf 3 VR6 Syncro Ort: Falun
Tis 03 okt 2006 21:04 Svara med citat
Snygg! Men det ser mer ut som en Audi tycker jag Regular Smiley