GabberPelle
Golf 4 Golf R32 Ort: Markaryd |
| Mån 28 aug 2006 14:34 |
|
http://www.bilsport.se/news.php?id=38272
vet inte vad ni andra tycker men jag säger bara... wow.
Fred! Good friends bail you out of jail but a true friend will be next you saying that was fucking awesome
|
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
| Mån 28 aug 2006 15:28 |
|
joo, den e cool.. en liten blandning mellan volvos nya ungdomsräser och lite audi..
Ful färg däremot..
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
| Mån 28 aug 2006 15:52 |
|
man kan inte bli annat än kär
|
|
Tutan
Golf 1 Cab Gli Ort: Lomma |
| Mån 28 aug 2006 18:17 |
|
| Fy fan va läcker inredning!
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Mån 28 aug 2006 21:40 |
|
Fan va het! vill ha
|
|
Anders
Moderator
Ingen VW Ort: Haninge |
| Tis 29 aug 2006 12:01 |
|
Riktigt tuff. Breddningen längs bilens sidor var helt underbart utförd.
Det stora dilemmat är dock hur mycket som kommer att lämnas från prototypen när det blir fråga om serietillverkning, OM det blir fråga om det.
|
|
cheba
Golf 3 2.0 GTI-Edition -95 Ort: Finland |
| Tis 29 aug 2006 13:47 |
|
rätt häftig, men fronten ser lite väl UFO ut enligt min smak. motorn verkar riktigt grym, 1.4 TSI 210 hk finns ju även rykten om att en 2.0 TSI ska börja tillverkas om nåt år...
|
|
Johlsson
Golf 2 91'a (GTI G60) Ort: Sundsvall |
| Tis 29 aug 2006 14:53 |
|
Underbar. Linjerna talar till en direkt, trodde aldrig att det "nya" Golfstuket efter Mk5'an skulle tilltala mig, men det börjar faktiskt se bra ut.
VWVORTEX har en fin review av den:
http://www.vwvortex.com/artman/publish/vortex_news/article_1825.shtml
Nej, det ser dyrt ut i framtiden om man ska lyckas hänga med och ha skoj med allt nytt som VW kan hitta på... =D
|
|
Danis
Golf 3 VR6 CC Ort: Värmdö |
| Lör 02 sep 2006 11:21 |
|
Inte bara Iroc.. VW nästa år kommer rocka stenhårt. Nya Passaten är sjukt läcker. Uppföljaren till Siroccon även dem jävligt häftig! Å det bästa av allt... Uppföljaren till R32.. R36an.. MORR.. VW kommer även att ge alla sina modeller flera motoralternativ.. tjeeeeeeeeeeeeeena tjeeeeeeeeeeena
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
|
Logren
Golf 3 VR6 Syncro Ort: Falun |
| Tis 03 okt 2006 21:04 |
|
Snygg! Men det ser mer ut som en Audi tycker jag
|
|