Anders
Moderator
Ingen VW Ort: Haninge |
| Tis 10 okt 2006 1:47 |
|
I början av april slog vi upp portarna och sedan dess har det registrerat sig massor av underbara Golf-ägare.
Detta måste vi självklart fira, och vi firar halvårsdagen med en total makeover!
Sajten har förpackats i en mer modern look för att kunna ge oss alla en ljusare tillvaro i höst och vinter.
Hoppas ni gillar det!
Jaja, visst...det har gått nästan en vecka sedan halvårdagen, men bättre sent än...
|
|
Tutan
Golf 1 Cab Gli Ort: Lomma |
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
| Tis 10 okt 2006 8:24 |
|
Detta är nog det snyggaste forumet jag surfat runt på, å det är inte bara ett, säkert ett par hundra..
Hur enkelt som helst, knappar m.m. sitter logiskt och det är inga konstigheter i färger eller en massa reklam, men reklamen den kanske kommer att dyka upp i framtiden..
Tycker hur som helst attt du lyckats riktigt bra, stort tack för ett underbart forum!
Mvh.
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Tis 10 okt 2006 8:32 |
|
helt klart de snyggaste, bästa o mest lättanvänds forumet. Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping |
| Tis 10 okt 2006 8:53 |
|
Håller med åvan..
Ricktigt cleant och snyggt..
|
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
| Tis 10 okt 2006 9:25 |
|
håller me ovan .. älskar detta forum! Speed kills drive volvo and live for ever.
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Tis 10 okt 2006 12:30 |
|
riktigt snyggt!
såg gej ut i början men en ctrl + r gjorde susen.
så för er som de inte byter design. rensa gamla filer <:
edit: lite konstruktiv kritik me då ja gillade inte att länkarna blir understrukna när man hovrar dom. kanske bara ja som tycker så. men men. ja älskar de grafiska! <3
edit2: få rman undra varför adressen visar .html nu för tiden? ex. http://www.vwgolf.se/posting,mode,editpost,p,8949.html
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
| Tis 10 okt 2006 23:25 |
|
tycker allt är perfekt ett stort + är att de är en mk2 i bakgrunden även ett stort +till de grafiska tycker de är riktigt snyggt!!
mvh Speed kills drive volvo and live for ever.
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Ons 11 okt 2006 0:13 |
|
får man fråga var grafiken med golfarna till loggan kommer ifrån?
eller är dom självskapta? me like dom. vill göra bakgrundsbild
|
|
Logren
Golf 3 VR6 Syncro Ort: Falun |
| Ons 11 okt 2006 6:20 |
|
Riktigt stiligt
|
|
Hallin
VW Polo 1.6 -95 Ort: Gotland |
| Ons 11 okt 2006 18:17 |
|
Stiligt värre!!
|
|
Anders
Moderator
Ingen VW Ort: Haninge |
| Tor 12 okt 2006 19:36 |
|
Grymt kul att höra att ni gillar det nya utseendet på sajten!
Angående länkarna i huvudmenyn har jag fått höra både ris och ros angående dem. Har ännu inte bestämt mig om markeringarna vid mouseover kommer att bestå eller inte. Om inte annat är det kul att höra att folk har lite olika åsikter och inte bara håller med varann.
Angående illustrationen är det en kille som heter John som gjort den, publiceras här med hans godkännande.
Att alla undersidor fått nya sökvägar handlar främst om sökmotoroptimering, men som en liten bonus ser man nu direkt vilken undersida det handlar om enbart genom att se sökvägen. Praktiskt om man t.ex. skriver på ett annat forum och länkar till någon tråd här på vwgolf.se.
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
| Tor 12 okt 2006 20:30 |
|
Jag har ändrat mej nu, tyckte de va lite ljust först men
nu tycker jag att det ser bra ut
|
|
Johlsson
Golf 2 91'a (GTI G60) Ort: Sundsvall |
| Tis 17 okt 2006 19:11 |
|
Ser finfint ut, den övre toppbilden ev en MK2'a tycker jag gör det hela fullkomligt underbart. Alldeles för många VW's...
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Ons 18 okt 2006 8:57 |
|
varför inte en mk3:a någon gång? Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
| Ons 18 okt 2006 20:16 |
|
Det var uppe det där med topp image, har gjort om en från alla 5 Golfmodellerna men dock bara i PS, är inte allt för svårt att fixa till dom lite lätt i illustrator, har för mig att SpeedAbuser gillade dom och tänker använda dom, när har jag ingen aning om.. :S
http://vwgolf.se/skifta-top-image-t766.html
|
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
| Sön 22 okt 2006 11:22 |
|
hehe, nu har det blivit ytterligare förändringar
|
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Sön 22 okt 2006 14:03 |
|
jajemen. o de såg bra ut!
för er som använder ff o inte märker skillnad, tryck ctrl + r
tummen upp för de speedabuser!
|
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
| Sön 22 okt 2006 15:12 |
|
kan inte bara än instämma riktgit nice Speed kills drive volvo and live for ever.
|
|