Forum - Golf 2 (83-91) - Specifikation för stötdämparglapp MK2

carlen
Golf 3 Variant Ort: Grängesberg
Sön 19 nov 2006 19:52 Svara med citat
Besiktade bilen i LUDVIKA och dom anm på glapp stötdämpare. Längst upp sitter ett stödlager och det har ju ett visst spel Axielt, någon som har papper på att det ska var så?, Eller vart ska man vända sig?, Är så förb... trött på dom i LUDVIKA.

ps skulle gärna vill trycka upp papperet i ansiktet på besiktning gubben/Kärringen.