Golfmannen
Golf 2 GTi 16v Ort: Vörå |
|
Anders
Moderator
Ingen VW Ort: Haninge |
| Tis 17 okt 2006 21:55 |
|
Ballt! Jobbigt bara att du nu måste byta till små stötfångare och andra fälgar på din "fullsize"-bil för att kunna matcha modellen.
|
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
| Tis 17 okt 2006 22:26 |
|
Haha, fan va rätt... synd på fångarna men som sagt man kan ju inte få allt här i världen
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Ons 18 okt 2006 8:49 |
|
du får bygga med fogskumm o glasfiber....
Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|
Monzen [GTi + Cab]
Eos 2,0 TFSI Ort: Ystad |
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Tor 19 okt 2006 1:25 |
|
går inte länka me såna länkar. du måste ut ur my pages
|
|
T_A_G
VW Jetta mk1 CL Ort: Nyköping |
| Tor 19 okt 2006 1:28 |
|
| Golfmannen skrev: | Hittade en Rewell byggsats som jag nu håller på att göra till en så nära kopia av min Golf det nu går att få Tyvärr så har den små kofångare, men det är smällar som man får te Tänkte ladda upp några bilder på bygget [/b] |
Vart kom du över den.. har letat som är TOK..
|
|
Monzen [GTi + Cab]
Eos 2,0 TFSI Ort: Ystad |
| Tor 19 okt 2006 6:30 |
|
Visst fasen. Får länka om med nya länkar, men av nån konstig anledning har Garaget.org tagir bilen offline för mig... men nya länkar kommer så fort den är upplåst igen.
Kör: VW EOS 2,0 TFSI -07 + VW CrossTouran 1,4 TSI -08
|
|
Golfmannen
Golf 2 GTi 16v Ort: Vörå |
| Tor 19 okt 2006 16:08 |
|
| Hittade den på ett vanligt varuhus här i Finland.
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
| Tor 19 okt 2006 16:13 |
|
Det hade varit lite tufft att ha en sån på instrumentpanelen.
Synd att det inte fanns med stora fångarna bara
|
|
Golfmannen
Golf 2 GTi 16v Ort: Vörå |
| Tor 19 okt 2006 16:16 |
|
| Joo,men när man lackar framläppen svart och skärmkanter så märks det knappt.
|
|
Monzen [GTi + Cab]
Eos 2,0 TFSI Ort: Ystad |
|