Hejsan!
Har en Golf 2a turbo diesel från 88a. Temp mätaren går aldri över de vita där till vänster. Förstår inte varför, där e över mycke vatten i kylaren och den går bra. Men nu kom ju snön till skåne o man behöver använda lite värme men de kommer bara ngn fis jumen värme knappt ngt allt ? någon som vet vad de kan vara ????