Forum - Golf 2 (83-91) - Styrenhet mk2 gti 16v -87 och -90

mellowd
Golf 2 gti 16v -87
Fre 17 nov 2006 0:34 Svara med citat
Någon som vet om styrenheten i 16v från 87 är likadan som den i motorn från 90. Är ju vissa delar som skiljer har ja sett.
Ja tänkte mest på om den påverkar tomgång o bränslesprut osv.

Pappa misstänkte att ojämn tomgång m.m kunde bero på detta. någon som har erfarenheter?

mk2 vr6
ryssen82
Golf 2 gti 16V Ort: Huskvarna
Fre 17 nov 2006 6:30 Svara med citat
tror inte det e samma. det e väl olika motorer. KR/PL

"Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded"


Senast ändrad Mån 20 nov 2006 11:52, ändrad totalt 1 gång
ryssen82
Golf 2 gti 16V Ort: Huskvarna
Fre 17 nov 2006 12:31 Svara med citat
e det din bil som går illa? isf kan du titta ut till mitt garage ikväll å testa min styrbox (årsmod88). den borde va samma.

"Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded"