Drivaxlarna kan sitta svin hårt (skruvarna) kolla så att du har rätt nyckel, har du vridit sönder någon så tar du en huggmejsel å gör ett litet jack i skallen å sedan får du försöka slå så den vrider runt sig, så gjorde jag..
funkar inte det så får du nog kapa?!
Drivaxlarna kan sitta svin hårt (skruvarna) kolla så att du har rätt nyckel, har du vridit sönder någon så tar du en huggmejsel å gör ett litet jack i skallen å sedan får du försöka slå så den vrider runt sig, så gjorde jag..
funkar inte det så får du nog kapa?!
Njaaa .. om nu nån skruv skulle gå sönder så tar du en rörtång.. (sissta utvägen typ)
Sista utvägen på drivaxlarna (innre knutarna) är vinkelslipen. Kapa av skallarna så får du lös knutarna. Sen sitter skruvarna lösa... Tror det är M8*50 om du ska ha nya...
Oljan fyller du på till de rinner ut ur hålet där man fyller på på sidan mot höger hjul framifrån sett..