köpte en golf2a med 15 tums plåtisar på v-däcken.
dom ser ut som golf3ans plåtisar men dom är ju bara 14 tum.
behöver en ny fälg men dom på skroten säger att det inte finns 15 tummare som ser ut som mina????(vad åker jag på då!!!!!!!!!)
vart kommer mina ifrån,det sitter ett vw-märke stämplat i mitten ju???
dom har inte ens en plåtfälg 15 tum med den bultdelningen.(oavsett utseende)
börjar att dra ihop sig till v-däck så tacksam för svar
Quattro_mannen Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Tis 14 nov 2006 21:15
Dom där fälgarna satt på bla Corrado G60,Passat G60,Golf Country osv...Så visst finns dom,har själv haft 2st uppsättningar...
Senast på min MK1:a,finns bilder uppe här..
Dom e 6x15 et 35 om jag inte misstar mej..
ska söka efter det .
eller om nån annan här har en så köper jag den.
Danke schön.
Classe
Har 4st nylackade med sommardäck på som bara gått en sommar (195/50). Hade tänkt att sälja dom i vår för jag har köpt nya fälgar, men om du är intresserad kan du få köpa dom.
köpte en ny på vag.
kostade 612:- minus lite rabatter o moms o så så det blev inte så farligt dyrt.
4 beg. fälgar på skroten går ju på en 4-500:-,det är ju hugget som stucket.
och mina andra tre är väldigt fräscha så.....
Tackar för alla svar. Kanon sida det här.
Classe