Forum - Golf 2 (83-91) - Plåtfälg 15" sökes till MK2

classe
Golf 2 Ort: örebro
Tis 14 nov 2006 19:12 Svara med citat
köpte en golf2a med 15 tums plåtisar på v-däcken.
dom ser ut som golf3ans plåtisar men dom är ju bara 14 tum.
behöver en ny fälg men dom på skroten säger att det inte finns 15 tummare som ser ut som mina????(vad åker jag på då!!!!!!!!!) Shocked
vart kommer mina ifrån,det sitter ett vw-märke stämplat i mitten ju???
dom har inte ens en plåtfälg 15 tum med den bultdelningen.(oavsett utseende)
börjar att dra ihop sig till v-däck så tacksam för svar Confused
DSC00039.JPG
Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Tis 14 nov 2006 21:15 Svara med citat
Dom där fälgarna satt på bla Corrado G60,Passat G60,Golf Country osv...Så visst finns dom,har själv haft 2st uppsättningar...
Senast på min MK1:a,finns bilder uppe här..
Dom e 6x15 et 35 om jag inte misstar mej..

Mvh Nicklas
classe
Golf 2 Ort: örebro
Tis 14 nov 2006 21:57 Svara med citat
Applause ska söka efter det .
eller om nån annan här har en så köper jag den.
Danke schön.
Classe
Anders86
VW Jetta Mk1 + Caddy Cross Ort: Skurup
Ons 15 nov 2006 22:35 Svara med citat
Honda civic funkar också men du får svarva/slipa upp navet lite lite grann...

Misslyckas man inte så lär man sig inget...
Geronimo
Golf 3 CL-GL-94 Ort: Västerås
Fre 17 nov 2006 20:39 Svara med citat
classe skrev:
Applause ska söka efter det .
eller om nån annan här har en så köper jag den.
Danke schön.
Classe


Har 4st nylackade med sommardäck på som bara gått en sommar (195/50). Hade tänkt att sälja dom i vår för jag har köpt nya fälgar, men om du är intresserad kan du få köpa dom.
classe
Golf 2 Ort: örebro
Lör 18 nov 2006 15:13 Svara med citat
köpte en ny på vag.
kostade 612:- minus lite rabatter o moms o så så det blev inte så farligt dyrt.
4 beg. fälgar på skroten går ju på en 4-500:-,det är ju hugget som stucket.
och mina andra tre är väldigt fräscha så.....
Tackar för alla svar. Kanon sida det här. Thumbs up
Classe