Har en importerad Golf 1.8 CL 1990 förstås utan halvljusautomatik... Fråga: går det att fixa så det blir halvljusautomatik och i så fall hur??? MVH Johan
Har en importerad Golf 1.8 CL 1990 förstås utan halvljusautomatik... Fråga: går det att fixa så det blir halvljusautomatik och i så fall hur??? MVH Johan
Ingen som har en aning eller?
Anders Gäst
Tor 23 nov 2006 16:02
Olyckligtvis går det inte att bara byta själva strömställaren till en från en svensk bil. Kontaktgrupperna är olika för importbilar, så blinkers och annat sitter på olika ställen i kontakten.
Däremot finns det en beskrivning här för hur det fungerar på Audibilarna. Troligtvis gäller detsamma för VW.