Problem!, bilen (1,6 cl) lägger av när man bromsar ibland.
Det var någon som sa till mig att det kunde vara någon spricka i förgasarfotgummit.
Kan det vara det?
Är de det som sitter alldeles under förgasaren?
Vart köper man ett nytt sådant då? VAG?
Problem!, bilen (1,6 cl) lägger av när man bromsar ibland.
Det var någon som sa till mig att det kunde vara någon spricka i förgasarfotgummit.
Kan det vara det?
Är de det som sitter alldeles under förgasaren?
Vart köper man ett nytt sådant då? VAG?
MVH Anders
Ingen kan nog tala om för dej vad som är fel med din bil..
Men de skulle kunna vara förgasarfotgummit.. Du får "vicka" lite på förgasar'n om den då sitter löst så får du nog byta den och JA den går att köpa på VAG.. LYCKA TILL