Forum - Golf 2 (83-91) - Ojämn tomgång golf 2 1988 rp/GX motor

wernhede
Golf 2 1,8i Ort: Vadstena
Ons 22 nov 2006 17:29 Svara med citat
Någon som kan ha något förslag på varför min tomgång är ojämn vid kall starter? ligger på stabilt på 950rpm när den börgar bli varm, sen så måste man trycka ned gasen lite när man vrider på nyckeln för att den ska starta någon som kan ha någotförslag. har bytt alla vacum slangar och sånt.

Kör hårt Men sköt om hårdare!