Forum - Golf 2 (83-91) - Tjuvkoppla eller starta på annat sätt

Vwpower
Golf 4 GTI 1.8T Ort: Eskilstuna
Tis 12 dec 2006 17:09 Svara med citat
Har haft inbrott i min bil nu och förar dörren går inte att låsa och ehla tändningen är ur gröpt, behöver ett snabbt tips om hur jag kan starta bilen och flytta den till ett säkrare ställe

Dom har stulit rätt mycket, skärt sönder min inredning, haft sönder i princip allt io bilen.

Det hände natten till måndag

Och nu inatt, natten till tisdag har dom varit på igen och försökt att starta bilen, dom har fått igång elen nu och sen stängt av igen, dom är alltså nära nu och inatt kmr den försvinna isåfall, ja ska sitta på lur inatt i mina föräldrars bil och ta saken i egna händer om dom dyker upp..

Har en enormt stor jävla slägga med en ände som liknar en ishacka som dom kommer få inkörd i motorhuven på deras ruttna jävla skitbil.

så arg!

Jag behöver iaf tips på hur ja kan starta min bil och köra bort den, och sen kunna stänga av den, helst Razz Boo hoo!

vw bandit.
Amazon66
VW Jetta Coupe 1,6 -87 Ort: Sundsvall
Tis 12 dec 2006 19:52 Svara med citat
Va e de för års mod??

Mvh:Nicke
Vwpower
Golf 4 GTI 1.8T Ort: Eskilstuna
Tis 12 dec 2006 20:04 Svara med citat
90

vw bandit.
Amazon66
VW Jetta Coupe 1,6 -87 Ort: Sundsvall
Tis 12 dec 2006 20:18 Svara med citat
Ta lös Tändkontakte, sätt en brygga mellan mittersta röda till första tändläget "Radioläget" å så plockar du ner kontakte till blinkersspaken å tar reda på vilken av dom som går till andra tändläget... minns ej vilken färg de va men tror de va grå.... testa dej fram genom att sätta in kabeln i kontakten. när du ser att instrumenbelysningen tänds så kapa den å koppla ihop alla tre kablar.... sen e de bara att slå runt start motorn.....
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm
Ons 13 dec 2006 11:10 Svara med citat
Hur har det gått?
Gav du dom j*vlarna trauma för restan av livet Mad