cupé fläkten gå bara på läge 3? vad är det för fel då? det blåser bara lite från 0, 1 och 2:ans läge.
och så har jag ett till fel nummerskylts belysnig däe bak funkar inte har bytt lamper men dom funkar ändå inte? vad är det för fel?
Jadu jag hade samma fel på min förra bil som var en Mk2a, ta loss fläktkontakten från instrumentbrädan och kolla så att den är hel och så att inget av bläcken ser brända ut, det har hänt mig flera gånger, till slut bytte jag bil för det verkar vara nånstans det kortsluter om och om igen. Om du har känt en hemskt stark doft i bilen så kan det mycket väl vara det problemet du har. En sådan kontakt kostar ca 150kr på VW och något billigare på skroten, väldigt varierande pris.
Angående skyltlyktan hade jag samma problem där med, då var det så att min baklucka hade blivit bytt efter en krockskada (eller ja, bilen hade vält), och då är det så att det går en kabel genom hela bilen och ner igenom bakluckan (från taket) till skyltbelysningen, då hade de skarvat på och den hade gått av.
Det som kan ha hänt dig är ju då att kabeln som går mellan tak och baklucka gått av eller skadats på något sätt, jag fick det fixat hos en "kille" för 50 spänn. Det återkom ibland. Hoppas det hjälper.