Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Läste en tråd, men kan inte hitta den nu

skallman
Golf 2 1.8i CL-89 Ort: Stockholm
Tis 30 jan 2007 13:36 Svara med citat
Läste en tråd imorse, men kan inte hitta den nu, har sökt förgäves.

Vet inte ens var tråden låg placerad, men i tråden fanns en länk till en firma i malmö som hadde bilar för nerplockning, 5-6 golfar mk2 dessutom.


Modererad av Anders - Ämnet låst
Bergvik
Golf 2 GTI 16v -87 Ort: Hudiksvall
Tis 30 jan 2007 14:09 Svara med citat
Chansar på att de va den här tråden Regular Smiley

Å att de isåf va ReturBilen du menade.. Smile

Golf GTI 16v
skallman
Golf 2 1.8i CL-89 Ort: Stockholm
Tis 30 jan 2007 17:24 Svara med citat
Ohhh det var den ja leta efter, kanon!! Smile
Hellracer
Golf 2 1.4 -94, GTI -96 Ort: Skåne
Tis 30 jan 2007 18:37 Svara med citat
Problemet är ju bara att bilarna inte ser ut som på bilderna när man kommer dit, brukar vara ganska rensade även om man kommer samma dag som de fick in bilen.

Golf är inget spel, det är en leksak.