Fick värsta idén idag när ja satt å funderade på hur ja ska bygga avgassystemet...
Hur tror ni det skulle bli med side-pipe..?
Dra ut ett slutrör/slutdämpare framför vänstra bakhjulet..
Man skulle slippa rördragningen över upphängningen bak iaf!
Tror ni det skulle se tufft ut??
Någon som vet nå regler om sån rör-dragning??
Enda reglerna ja hittar om de, e att man måste ha slutröret/slutdämparen bakom sista dörren/fönstret som går att öppna... (så att inte avgaserna kommer in i bilen)
man får väl inte ha slutröret framför bakaxeln?
rätta mig om jag har fel.
Vet inte riktit.. Bör kanske ta reda på de..
Ja har bara hittat en regel om att man får ha slutröret endast bakom sista fönster/dörr som går att öppna... Och jag som har en 2 dörrars kan dra ut ett rör alldeles framför vänster bak isåf...
ISBjörnen skrev:
har de på min diesel. kan säga att de blir lita svart på sidan man har inte varit hos sbp ännu.
Undrar vad lagen tolkar bakluckan som?! jag tror nog att den anses vare en dörr, då gör de ju att man inte får dra avgassystemet så. men de är ju stor skillnad mellan sbp gubbarna också.
Kemili Rejsing
Fuck Lookin Pretty, Go Fast Go Hard!!
Fick värsta idén idag när ja satt å funderade på hur ja ska bygga avgassystemet...
Hur tror ni det skulle bli med side-pipe..?
Dra ut ett slutrör/slutdämpare framför vänstra bakhjulet..
Man skulle slippa rördragningen över upphängningen bak iaf!
Tror ni det skulle se tufft ut??
Någon som vet nå regler om sån rör-dragning??
Enda reglerna ja hittar om de, e att man måste ha slutröret/slutdämparen bakom sista dörren/fönstret som går att öppna... (så att inte avgaserna kommer in i bilen)
Fast så där många utblås tror ja nog inte ja kommer ha...
var inne på en tysk hemsida med enn massa bilder från en vwträff def fanns massa fräna bilar till exempel den här fast denna är mest jobbig
gå in på http://www.sebboonline.de så får ni se fler