Ja! Det är grymmt snyggt gjort alltså! Finns där så att man kan bläddra bland användarens bilder? De pilarna ovanför växlar användare.. Jag utforskar vidare, har nog inte upptäckt allt av de goda!
Riktigt skön sida!
Söderstjerna - Jag är för ett självständigt Skåne!
Finns där så att man kan bläddra bland användarens bilder? De pilarna ovanför växlar användare.. Jag utforskar vidare, har nog inte upptäckt allt av de goda!
Navigeringen har omprogrammerats och fungerar nu precis som du skrivit.
mellowd skrev:
Har varje medlem begränsat utrymme eller hur funkar det?
Du kan ha rätt ang. min Cab.! Ville bara Skapa linje av aluminium och silver under, bakom och på instrumenbrädan för att få en kontrast till det vita och det svarta! Vita Golvmattor antar jag att du menar. Vars skaffar man dem. Blir de inte väldigt lätt smutsiga. Får väl dela ut filttofflor till alla som vill åka med. Den har nu en vit linnebomullsklädsel för att skydda orignalklädseln Möjligt att jag byter mätarnas tavlor till vita. Det kan vara snyggt. Vars får man tag i sånt?! Jo, den ska bli riktigt trevlig att glida runt i i sommar!
Alla kan ju lägga upp en blid på sig själv, så man kan se vad det är för lirare som hänger här
Kanske en dum ide', Men jag tycker att forum är för anonyma.. men det kanske bara är jag