Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Lackerare sökes i Örebro

lofobia
Donator 100 Caddy GT-1990 Ort: Nora
Sön 18 mar 2007 17:46 Svara med citat
Funderar på att lacka om jettan nu till sommaren.
Tänkte kolla om nån här har koll på nån billig & bra lackerare i krokarna av örebro?

/Martin

Skrap...
GTI_DANNE
Golf 3 gti color concept-96 Ort: Eskilstuna
Mån 19 mar 2007 21:14 Svara med citat
jag har lämnat iväg min golf 3 till en i arboga.
priset under 20 tusen och då är det hel lack. Är billigt för att vara vitt. tycker jag iaf

Billjuds narkomanen.
DLS UR
lofobia
Donator 100 Caddy GT-1990 Ort: Nora
Mån 19 mar 2007 21:37 Svara med citat
ok, då lackar jag billigare här i nora.
dock är färgen svart.. Wink

Skrap...
Prexos
Ingen VW Ort: Kumla
Lör 24 mar 2007 12:12 Svara med citat
Om du har färgen och gör all slipning själv så bör du kunna komma ner rätt bra i pris.. vet många som lackat bilar i Örebro för 2-4000:- men då är det som sagt bara lackarbetet och inget annat.
Resultatet hänger mycke på underarbetet.

Tidigare Golf II Manhattan -90 ägare, kör Hyundai Accent -06 nu mera ..