__AleXx_ Moderator Donator 150 Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping
Tor 25 jan 2007 13:46
Heeej, hittade bilder på mätartavlor till min Goffe men det är inte rätt storlek på dem, man måste redigera dem till rätt storlek innan man skriver ut dem på foto papper och jag undrar om någon har lust och hjälpa till lite (A) Vore tacksamt.
Ska byta lampor så tar och byter mätartalor samtidigt
jag har vita tavlor i rätt storlek hemma på datorn.
Slutar dock inte förän 23:45. Är hemma runt midnatt. kan lägga upp dom då om det inte redan löst sig.
mk2 vr6
__AleXx_ Moderator Donator 150 Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping
Tor 25 jan 2007 16:00
mellowd skrev:
jag har vita tavlor i rätt storlek hemma på datorn.
Slutar dock inte förän 23:45. Är hemma runt midnatt. kan lägga upp dom då om det inte redan löst sig.
Många program skriver inte ut bilderna i rätt storlek utan anväder sig ofta av upplösningen 72 dpi(prickar per tum) vilket är standar för t.ex. ett textdokument eller en hemsida men bilderna har ofta en högre upplösning om dom t.ex. är scannade så testa att skriva ut från photoshop, imageing eller något annat.
Många program skriver inte ut bilderna i rätt storlek utan anväder sig ofta av upplösningen 72 dpi(prickar per tum) vilket är standar för t.ex. ett textdokument eller en hemsida men bilderna har ofta en högre upplösning om dom t.ex. är scannade så testa att skriva ut från photoshop, imageing eller något annat.
Jag har hållit på en del med broschyrer och digital tryck osv, så värt att tänka på är att ha minst 300 dpi för en bra utskrift. Ett tips bara....