Tänkte visa min lilla pärla,var och meka lite idag,men det var inget vidare inspirerande när det bara var 6 grader i garaget. :-&
Håller på med lite ändringar just nu på bilen
Håller på med nya mätartavlor,målar dom för hand,och nya stolar har jag köpt till också.
Mätartavlan är halvfärdig,ska vara lite färg på också