tjenare
har ställts inför ett dilemma ..
saken är den att jag har 4st borbet fälgar. 9*16
men har nu hittat ett turbokit till bilen har antagligen en kille som vill köpa fälgarna..
Bättre ett par snygga fälgar än en bil som aldrig går igenom besiktning utan massa skruvande varje gång. Tänk oxå på att din försäkring inte gäller om du smäller,kan bli jävligt dyrt om du vållar en olycka med din turboförsedda bil som inte är reggad med turbo. Tänk scenariot att du kör på någon som blir förlammad för livet eller liknande,du kan då bli betalningsansvarig resten av ditt liv. Jag har varit i en liknande sån situation och det kostade mig 250000 men det har jag äntligen betalat. Försäkringsbolag tar till alla knep för att slippa pröjsa och de har helt rätt om du slänger på en turbo som de inte godkänt eftersom de inte har försäkrat en bil med turbo,bara ett tips..
man behöver ju inte köra med bilen på gata
går ju ha som banbil.
Fast ska man ha turbo ska man såklart köra den på gata.
Well, som jag sa innan svårt beslut. Fälgarna är typ världens snyggaste, men det går alltid hitta nya.
Turbokitet lät ju helnajs. Tänk själv. wooooomp *hjulspinn* PSCHY (repeat)
me dlite inside information vet jag ju hur mycket plus du går på rimsen så, jag hade tagit turbokitet. Akta dig för laddtrycksberoende bara
fick på fälgarna idag me däck och blir nog så att jag behåller fälgarna .. väghållningen va rolig + att jag kommer tjäna fina pengar i sommar kanske skulle köpa mig en g60 istället
dom var inne på balansering.. vi var tvungna att va 3 killar för att få på däcken de var lite knepigt .. men skulle haft 45 i profil ser ut som ballongdäck men men.. ekonomin sa ifrån :S