Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Dubbmoder - nu var det slut på det roliga

gerward
Golf 2 1.8I GL 1992 Ort: Göteborg
Tor 05 jul 2007 17:32 Svara med citat
Då man har gått och sett fram emot att kunna modifiera scirocco på dubbmoder. Men då jag gick in idag upptäckte jag till min stora sorg att de har börjat ta betalt för att man skall få göra en fulländad modifiering.

Visst finns en demoversion men den är inte lika kul som den gamla versionen.

Tycker att vi skall teama på en inloggning alla på forumet Very HappyVery Happy

MVH
Rausner
Golf 2 Ort: Markaryd
Tor 05 jul 2007 17:47 Svara med citat
Jag har upptäckt det också, blev väldigt förbannad då jag tänkte göra en replika av min golf och ha den som avatar Sad
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Fre 06 jul 2007 14:16 Svara med citat
Det suger som fan.. Bra ide iaf Regular Smiley jag är på om det blir nåt Thumbs up
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo
Fre 06 jul 2007 14:58 Svara med citat
Hehe, finns väl en tråd om detta? Razz
Lite fult att dela på konton, tänk på att det sitter folk och fixar delar till bilarna och driver den där sidan. Är väl inte mer n rätt att dom kan få lite cash för det oxå.
För så jäkla dyrt är det inte ~100kr/år
Själv använder jag PS, går väldigt mkt långsammare men då kan man ju även bestämma bra mkt mer hur det ska se ut oxå! Bara en tanke Regular Smiley

www.mk1clubschweden.se -klubben som älskar vw mk1
Rausner
Golf 2 Ort: Markaryd
Fre 06 jul 2007 15:32 Svara med citat
jockebostrom skrev:
Hehe, finns väl en tråd om detta? Razz
Lite fult att dela på konton, tänk på att det sitter folk och fixar delar till bilarna och driver den där sidan. Är väl inte mer n rätt att dom kan få lite cash för det oxå.
För så jäkla dyrt är det inte ~100kr/år
Själv använder jag PS, går väldigt mkt långsammare men då kan man ju även bestämma bra mkt mer hur det ska se ut oxå! Bara en tanke Regular Smiley
Jo visst förtjänar dem lite pengar men hur ofta använder man det, personligen så har jag väl testat det 3-4 ggr max innan jag köpte golfen (långt innan) Men nu hade jag ju uppskattat att leka lite med det så jag säger insamling till gemensamt konto Very Happy
$nuff3Gull
Donator 25 Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala
Fre 06 jul 2007 23:19 Svara med citat
Dom har ju sponsorer..