tjenare.. som dom flesta har förstått nu så drar ett nytt projekt igång för min del. kommer inte att bli riktigt lika ingående till en början men vem vet om man tappar förnuftet engång till de återstår att se !!
har gjort en lista som ska fullföljas.
[X] klart
[/] inte klart
de kommer om ett par dagar har inte hunnit knäppa några bra kort i ljuset men ska försöka fixa de!!
de är intemin på bilderna men de är så jag vill att den ska se ut dock lite mörkare i tonen !
ser riktigt fint ut.
ska du visa samma ömhet för denna? vända hela bilen ut och in?
tackar!
jo fast inte nu till en början de får bli till nästa vinter!
nu ska jag mest fixa till me motor och väghållning.. kanske lite på exteriören.. får se lite !
ska lackas om till sommmaren så nu håller jag bara på att jobba ihop pengar.. men men måste gå i skolan också..
time will tell.. eventuellt kommer coiloverserna i nästa månad! lagom till jul.
ikväll kom jag på att juste shit imorrn ska jag ju sätta på dom nya bakskivorna och ett av mina ok..
så det vart lite tillfixning.. bilderna är från första målnmingen. så de täcker bättre nu men battteriet i kamran tog slut..
de som ska göras imorrn är att sätta på dom två nya skivorna bak.+ ett ok med ny damask nya luftningsnipplar.. så ska nog inte besiktningen klaga mer på handbromsen !!!
lite bilder.. kommer ta kort imorrn också när vi grejar!
Mellan tycker jag, fast lite mer åt go hållet Thumbs up
jo håller me där måste ju gå att kunna åka till bana och kunna åka därifrån också.. men de tar ett tag innan man har kommit så långt.. ett svar på de är iallafall snabb fästen för stereo prylar!
de är så himla roligt.. !
hade du några stora planer inför vintern?½
mvh
Inte jättestora planer. Får väl se vart pengarna räcker
Ska iaf plasta nya baslådor till skuffen och göra om "dörrsidorna" bak.
Alla plastdelar utanpå (kofångare breddare osv) ska lackas om. Dörrar fram ska lackas om.
Ska se över motorn lite. Polera lite detaljer, byta packningar osv.
Renovera o rengöra fälgar.
de får man väl börja med iaf.
De fanns ju en billig coiloversats på mds med ^^ Lite sugen är man ju. Fast de beror helt på hur mycket den klarar sänka
Inte jättestora planer. Får väl se vart pengarna räcker
Ska iaf plasta nya baslådor till skuffen och göra om "dörrsidorna" bak.
Alla plastdelar utanpå (kofångare breddare osv) ska lackas om. Dörrar fram ska lackas om.
Ska se över motorn lite. Polera lite detaljer, byta packningar osv.
Renovera o rengöra fälgar.
de får man väl börja med iaf.
De fanns ju en billig coiloversats på mds med ^^ Lite sugen är man ju. Fast de beror helt på hur mycket den klarar sänka
läste om dom på mds dom sänker från 30-120 mm tror jag de var! justerbara fram och bak.. kostar typ lite över 6000! ska hon va fin får man lida pin!!
tjenare.. idag tog vi tag på andra sidan ..
byte skiva och tog de gammla hjullagret och satte på nya skivan satta dit mitt 16v ok och trodde att de skulle va bra men icke då inser vi lika snabbt att oken är vint.. så de vara bara att ta av och sätta dit det "ett år gammla" 8v oket istället. lite surt men men ..
tog lite bilder.. ::
ska jag hälsa..
passade på andra sidan så jag vet faktiskt inte va de var för fel den var vint iallafall stog ut typ 4 mm från beläggen på den nedre delen av oket vi tog loss de men de vart likadant iallafall.. riktigt skumt.. men andra oket va så pass bra skick så de görinte så mycket