Forum - Din Volkswagen - GTI MK1 Special -84 + GTI V DSG -06

Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Lör 22 apr 2006 19:57 Svara med citat
Lite bilder på mina bilar Razz
Det har hänt en del på 22år Razz

Mvh Nicklas Cool
Golf GTI MK1 736.jpg Golf GTI MK1 742.jpg Golf GTI MK1 683.jpg


Senast ändrad Mån 26 jun 2006 19:04, ändrad totalt 3 gånger
Tobben 85
Golf 3 vr6 93:a Ort: Kristinehamn
Lör 22 apr 2006 20:06 Svara med citat
snyggt.. du skulle ha lika fälgar på dom.. de skulle va coolt Very Happy

*Golf III vr6 -93
*Golf II GTI 8v -86
*Golf II GTI 8v -86 (ska ner g60 spis i den)
*Golf II manhattan -90 (till salu)
kaniff
Golf 5 GTI -06 Ort: Stockholm
Lör 22 apr 2006 20:15 Svara med citat
Fin fina kärror! som sagt hade vart grymt om du hade haft samma fälgar på dom... Smile

Go Fast Or Go Home!! Wink
Johlsson
Golf 2 91'a (GTI G60) Ort: Sundsvall
Lör 22 apr 2006 20:18 Svara med citat
Jag tror just jag blev så avundsjuk man bara kan bli i hela sitt liv. =)
golf666
Golf 1 1.8 Turbo -75a Ort: Falun
Sön 23 apr 2006 13:55 Svara med citat
Razz mums Very Happy *något avundsjuk bara* Cool
2st mkt fina golf exemplar...

Skaffa lika fälgar till 1:an oxå nu bara!!

/TobbeG - Passat 4m R-line 2.0tdi DSG -17, Golf mk1 -75 turbo, Audi S2 Avant -93, Audi A4 1.8tsq -00
Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Sön 23 apr 2006 15:23 Svara med citat
Nya fälgar ska jag nog fixa till 1:an men de ska nog vara lite mera "racing" Twisted Evil
än de på mk5:an....

Mvh Nicklas
Ps. tack för ritningarna Tobbe
cheba
Golf 3 2.0 GTI-Edition -95 Ort: Finland
Lör 20 maj 2006 14:41 Svara med citat
så he er tiin golfar, som bruk staa mittemot auto-center! har noo siit dem, di e noo bussi! Very Happy
Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Lör 20 maj 2006 15:17 Svara med citat
Jepp.He e miin....
Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Sön 04 jun 2006 21:19 Svara med citat
Försökte "Chippa" bilen iveckan med PPC box från BSR, men det lyckades inte på min bil alls pga att den har för ny programvara Sad Det känns för j*vligt just nu,man hade ju väntat sig lite mera pulver under luckan Twisted Evil
men nej så blev det inte Not talking[/b]
Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Mån 26 jun 2006 19:05 Svara med citat
Lite nya bilder. Twisted Evil
Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Ons 26 jul 2006 15:00 Svara med citat
BILEN TRIMMAD Twisted Evil nu har jag äntligen fått min PPC box att gilla min bil,
BSR har fixat ett program som passar min programvara,så nu finns lite mer under luckan Thumbs up

Mvh Nicklas
Jaserru
Golf 3 Vr6 Syncro Colour Concept -97, Golf MK2 CL-88 Ort: Hällefors
Ons 26 jul 2006 23:11 Svara med citat
Gillar stuket på MkI:an.

// Tomas
Quattro_mannen
Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Ons 26 jul 2006 23:14 Svara med citat
Tack för det Tomas,Kul att du gillar bilen... Thumbs up

Mvh Nicklas
cabbe 90
Golf 1 cab -90 Ort: Sjöbo
Tis 08 aug 2006 21:45 Svara med citat
tja.....två grymma bilar snyggt
var lätt på foten med tanke på pulvret!!!!!! haha Twisted Evil

"skönt me cab"