så he er tiin golfar, som bruk staa mittemot auto-center! har noo siit dem, di e noo bussi!
Quattro_mannen Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Lör 20 maj 2006 15:17
Jepp.He e miin....
Quattro_mannen Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Sön 04 jun 2006 21:19
Försökte "Chippa" bilen iveckan med PPC box från BSR, men det lyckades inte på min bil alls pga att den har för ny programvara Det känns för j*vligt just nu,man hade ju väntat sig lite mera pulver under luckan
men nej så blev det inte [/b]
Quattro_mannen Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Mån 26 jun 2006 19:05
Lite nya bilder.
Quattro_mannen Moderator Golf 1 GTI special 2.0 -84 Ort: Finland
Ons 26 jul 2006 15:00
BILEN TRIMMAD nu har jag äntligen fått min PPC box att gilla min bil,
BSR har fixat ett program som passar min programvara,så nu finns lite mer under luckan