Hedberg
Golf 4 1.6 -03 Ort: Stockholm |
| Mån 23 jul 2007 19:05 |
|
Tjenare,
Har surfat runt på ebay.de nu några dagar och klurat på vilka säljare/fabrikat som gör bra stötdämpare.
Tänkte lista de jag funnit, så får folk fylla på om de vet om något om kvaliten, hårdheten osv. Är de värda pengarna är grundfrågan.
Techline
X-Grip-Line
GT Cupline
Supersport
Performance Sport
Technix
Planet tuning (ser ut som Technix stötdämpare)
Sedan om någon vet vad "TÜV-Teilegutachten" innebär får detta gärna skrivas ner också
|
|
Putte
Donator 100
Golf 4 -01 2.0 Ort: Orust |
| Mån 23 jul 2007 19:53 |
|
| Hedberg skrev: | Tjenare,
Har surfat runt på ebay.de nu några dagar och klurat på vilka säljare/fabrikat som gör bra stötdämpare.
Tänkte lista de jag funnit, så får folk fylla på om de vet om något om kvaliten, hårdheten osv. Är de värda pengarna är grundfrågan.
Techline
X-Grip-Line
GT Cupline
Supersport
Performance Sport
Technix
Planet tuning (ser ut som Technix stötdämpare)
Sedan om någon vet vad "TÜV-Teilegutachten" innebär får detta gärna skrivas ner också  |
Tjena!
Jag kör själva med Gt Cuplines fjädrar och dämpare, nu har jag bara testat deras sänkningssats så jag kan bara uttala mig om dom. Kör med 60/40 och tycker dom funkar bra för mig, super om man jämför med vad som satt på den. Monroe oljedämpare med sänkta fjädrar som jag inte vet var dom kommer ifrån.
|
|
Hedberg
Golf 4 1.6 -03 Ort: Stockholm |
| Tis 24 jul 2007 12:34 |
|
Har hört bra om dem med, GT Cupline blir det till min bil Billiga var dem också..
Supersport är också ett bra märke
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|