mrpipen
Golf 2 8V gti -85 Ort: Kristinehamn |
| Tis 10 jul 2007 22:56 |
|
| Undrar om nån sitter ine med en bild på en golf som motorrumet är bortkapat. sen modat den till släp-/husvagn.
|
|
GabberPelle
Golf 4 Golf R32 Ort: Markaryd |
| Ons 11 jul 2007 8:47 |
|
Kolla på vwvortex på första sidan och kolla under nått av de senaste evensten. Worthersee eller nått av dem. såg just en kapad mk1 som användes som släp.. kommer tyvär inte ihåg var det var, men det var på första sidan och ganska sent i nått av albumen.
Good friends bail you out of jail but a true friend will be next you saying that was fucking awesome
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
| Ons 11 jul 2007 12:25 |
|
Finns även en mk2 front omgjord till släp med grill under huven nån stans på vortex, skit cool
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
|
mellowd
Golf 2 gti 16v -87 |
| Ons 11 jul 2007 15:11 |
|
Haha, fan så grym
|
|
Bengan.U
VW Karmann Giha Ort: Trollhättan |
|
mrpipen
| Ons 11 jul 2007 16:15 |
|
Ska kolla lite till får jag se. dum som man va så tog man inga bra kort när man va på wörthersee.
det finns dom som bara kapat bort framvagnen alldeles vid torped väggen, då kan man sova 2 personer + ha en bar i skuffen har jag sett live. coolt som fan.
Är ute efter detaljerade bilder på hur dom gjort, hittar ni det så maila mig mac_1880@hotmail.com
|
|
SvartaGolfen
Golf 2 1.8 CL -90 Ort: Orsa |
| Ons 11 jul 2007 17:29 |
|
är väl risk att vagnen blir rätt framtung med bara kapad front,men å andra sidan så kan man nog lätta den mycket innuti oxå.....coool ide´ är det i allafall.
”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson
|
|
mrpipen
| Ons 11 jul 2007 20:03 |
|
| SvartaGolfen skrev: | | är väl risk att vagnen blir rätt framtung med bara kapad front,men å andra sidan så kan man nog lätta den mycket innuti oxå.....coool ide´ är det i allafall. |
Är jätte vanligt i europa att göra så. går ju justera med vikter så det blir jämn vikt på släppet + att det försvinner en del tyngder.
Håller på att spanar lite hur det går att fixa till en sån kärra. Ska nämligen sätta kapen i ena min golf Mk I gti special.
|
|
$nuff3Gull
Donator 25
Golf 2 -88, Mk1 rally -80 Ort: Uppsala |
| Mån 30 jul 2007 11:49 |
|
|
|
Genuine
Caddy Typ 9U -00 Ort: Malmö |
| Tis 31 jul 2007 13:15 |
|
Ser sjukt läskigt ut. Typ som att man satt ett huvud på en påle o spinger omkring med...
|
|
ISBjörnen
Ingen VW Ort: Malmö |
| Ons 01 aug 2007 17:06 |
|
Finns även en passat som e husvagn.
Mit freundlichen Grüssen
Mattias Kristensen
Återupplivad och pånytt född
|
|