Fläkten har gått i högvarv hela tiden de här två dagarna. Först går den i högvarv i ungefär 20 sekunder, sen blir den tyst i ca 5-10 sekunder och sen går den i högvarv. Den har hållt på såhär så länge motorn är i gång.
Är detta normalt? Det har aldrig hänt tidigare, eller är det kanske på grund av att det är så kallt ute?
Idag gick jag till Mekonomen och berättade om mitt problem och frågade hur mycket de skulle ha för en felsökning. 790 kr kostade det och väntetiden är en vecka. Jag beslöt mig att gå till en annan mekonomen verkstad och oblyga som de var så begärde de 1499 kr för en felsökning. Ett jävla skämt det här, så jag ringde till en privat verkstad men de hade fullt upp de här dagarna.
Är någon som kan rekommendera en bra verkstad i Stockholm med bra priser?
Idag gick jag till Mekonomen och berättade om mitt problem och frågade hur mycket de skulle ha för en felsökning. 790 kr kostade det och väntetiden är en vecka. Jag beslöt mig att gå till en annan mekonomen verkstad och oblyga som de var så begärde de 1499 kr för en felsökning. Ett jävla skämt det här, så jag ringde till en privat verkstad men de hade fullt upp de här dagarna.
Är någon som kan rekommendera en bra verkstad i Stockholm med bra priser?
De är inge skämt, det kallas franchise, olika priser på olika platser i landet
Du ser inga billiga lägenheter på östermalm, eller hur??