Stighall
Golf 5 TDI Ort: Upplands-Väsby |
| Fre 16 mar 2012 12:49 |
|
Förslag på vad som kan va fel.
Har haft lös microbrytaren och mätat upp den, den verkar va ok.
Tips på nästa steg?
|
|
Sam
Golf 5 R32 Ort: Stockholm |
| Tis 20 mar 2012 11:50 |
|
Om du inte kan öppna den mekaniskt heller så är det nått som är trasigt i låskistan, ev nån arm som släppt..
Du får riva klädselen från insidan och inspektera Verkstadstekniker Mekonomen, Tidigare Mek på VAG
BUB by GIAC+ DSG by GIAC + 4Motion
<3 BUB !!
|
|
Stighall
| Tis 20 mar 2012 19:59 |
|
Får upp den mekaniskt.
Ska man beställa en från skroten eller kan det vara nå annat?
|
|
Sam
| Ons 21 mar 2012 16:08 |
|
Kolla kablar etc att strömen fungerar som den ska! Verkstadstekniker Mekonomen, Tidigare Mek på VAG
<3 BUB !!
|
|
Stighall
| Tor 22 mar 2012 11:44 |
|
Har kollat , man kan inte se något iaf!
Rackarns svårt att mäta oxå
|
|
mraberg
Golf 5 FSI 1,6 -04 Ort: Halmstad |
| Ons 23 jan 2013 20:00 |
|
Har samma problem,, fråga ett hur får man av plast så man kommer åt låset? har dragit lite i det, vågade inte dra mer när jag testade...
fick dock upp dem mekanisk med så vill kolla lite innan jag lämnar in bilen på verkstaden,,,
|
|
Chrille_89
Golf 5 1,4 TSI 140 - 08 Ort: Kristianstad |
| Tor 24 jan 2013 21:55 |
|
Hade samma problem , o det var själva låskistan så köpte en på skroten för 300kr funkar perfekt nu . tar 5min o byta Kärlek växer inte på träd, det byggs i Tyskland
|
|
Sam
| Fre 25 jan 2013 1:15 |
|
| mraberg skrev: | Har samma problem,, fråga ett hur får man av plast så man kommer åt låset? har dragit lite i det, vågade inte dra mer när jag testade...
fick dock upp dem mekanisk med så vill kolla lite innan jag lämnar in bilen på verkstaden,,, |
de sitter skruvar på insidan av handtaget , resten är clipsad bara o rycka Verkstadstekniker Mekonomen, Tidigare Mek på VAG
<3 BUB !!
|
|