Forum - Övrigt (ej modellspecifikt) - Bra verkstad norr om Stockholm!?

burazer22
Golf 6 TDI bluemotion Ort: Österåker
Tis 26 feb 2013 20:17 Svara med citat
Jag vet att denna fråga har förekommit men det var länge sedan. Jag är tvungen att ställa frågan igen ! Känner ni till nå` bra VW verkstad, helst norra Stockholm?!
MiWi
Ingen VW Ort: Stockholm
Tis 26 feb 2013 23:18 Svara med citat
KW Bilservice i södra Stockholm är en utav Stockholms bästa VW-verkstäder.
burazer22
Ons 27 feb 2013 12:24 Svara med citat
MiWi skrev:

Lite långt för mig att åka Sad (bor i Å-berga) men av det som framgår på rejta.se verkar KW service vara riktigt bra. Hoppas på nå` tips norr om Stockholm.
darkien
Ingen VW Ort: Stockholm
Ons 27 feb 2013 20:25 Svara med citat
Vad jag hört via hörsägen ska norrbil i norrtälje ha rätt bra rykte iaf dock ingen egen erfarenhet av dessa

Galen Hobbymeckare med dyslexi Wink
burazer22
Tor 28 feb 2013 13:12 Svara med citat
darkien skrev:
Vad jag hört via hörsägen ska norrbil i norrtälje ha rätt bra rykte iaf dock ingen egen erfarenhet av dessa

Jag fick veta att Biljouren i Åkersberga skulle vara jätte bra men sedan kollade jag på "rejta.se", det var inte roligt att läsa omdömena. Anxious Shame on you . Är det några som har testat Norrbil?
djmarty
Golf 7 1.6 TDI BMT Ort: Sollentuna
Ons 10 jul 2013 14:34 Svara med citat
MiWi skrev:

Jag bor själv i Sollentuna, men skulle aldrig få för mig att lämna in bilen på något annat ställe än KW. Möjligen Lidingö Motorservice.
polomannen
Moderator Donator 25 Golf 3 VR6 ZR POLO RTS Ort: Stockholm
Mån 15 jul 2013 21:47 Svara med citat
djmarty skrev:
Jag bor själv i Sollentuna, men skulle aldrig få för mig att lämna in bilen på något annat ställe än KW.

Möjligen Lidingö Motorservice.

Ush...........................................

http://www.racimax.com/
VW/WIR LIBEN DAS AUTOS
VW/Audi tekniker på heltid.
nollåtta
Golf 6 TDI 140 BMT -12 Ort: Stockholm
Tis 16 jul 2013 13:22 Svara med citat
Tycker de är bra på Märsta bilriktning, varit på norrbil en gång också och kan inte klaga på servicen där.
Tallen
Golf 7 TFSI 140 Ort: Stockholm
Fre 19 jan 2024 12:16 Svara med citat
Den här tråden förtjänar en puff. Tyvärr finns inte så många alternativ i sökfunktionen på forumet, t.ex att bara söka på tråd-rubrik så det blir många träffar att gå igenom när man söker på verkstad Stockholm.
Jag letade nu efter alternativ till de jag använt de senaste åren bara för att det är lite väl långt fast det är rätt sida av stan, men det kommer bli samma igen. Fler som har bra erfarenhet av Tecs Bil i Sundbyberg?
Stötfångaren
Golf 7 ID3, S3 Ort: Stockholm
Mån 04 mar 2024 8:15 Svara med citat
Norrbil i Norrtälje är seriösa och professionella. Servar alla mina Audi och VW där.