Jag vet att denna fråga har förekommit men det var länge sedan. Jag är tvungen att ställa frågan igen ! Känner ni till nå` bra VW verkstad, helst norra Stockholm?!
KW Bilservice i södra Stockholm är en utav Stockholms bästa VW-verkstäder.
Lite långt för mig att åka (bor i Å-berga) men av det som framgår på rejta.se verkar KW service vara riktigt bra. Hoppas på nå` tips norr om Stockholm.
Vad jag hört via hörsägen ska norrbil i norrtälje ha rätt bra rykte iaf dock ingen egen erfarenhet av dessa
Jag fick veta att Biljouren i Åkersberga skulle vara jätte bra men sedan kollade jag på "rejta.se", det var inte roligt att läsa omdömena. . Är det några som har testat Norrbil?
Den här tråden förtjänar en puff. Tyvärr finns inte så många alternativ i sökfunktionen på forumet, t.ex att bara söka på tråd-rubrik så det blir många träffar att gå igenom när man söker på verkstad Stockholm.
Jag letade nu efter alternativ till de jag använt de senaste åren bara för att det är lite väl långt fast det är rätt sida av stan, men det kommer bli samma igen. Fler som har bra erfarenhet av Tecs Bil i Sundbyberg?