Arnold11 Donator 200 VW Eos 2.0 TFSI -07 Ort: Sotenäs
Sön 11 nov 2007 13:17
Någon som har erfarenhet av Solarplexius solskydd? Pallar inte lägga på solfilm en gång till, men vill ha mörkare rutor på min Passatkombi. Är det nåt att ha? 1500kr för 5 rutor...
__AleXx_ Moderator Donator 150 Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping
Sön 11 nov 2007 13:21
Japp har hört att det ska vara rinktigt bra, lätt att sätta ditt lätt att ta bort
det ska jag satsa på sen på en bil som är värd det (räcker) med vanlig toning på min tycker jag..
Men detta är bättre på rutor som ska upp och ner många gånger vanlig solfilm börjar lossna efter ett tag...
Goo, for it
Arnold11 Donator 200 VW Eos 2.0 TFSI -07 Ort: Sotenäs
Sön 11 nov 2007 14:46
Fast med Solarplexius går det ju inte att hissa ner rutorna. Får koppla i barnspärren!
Fahre nie schneller, als dein Schutzengel fliegen kann!
__AleXx_ Moderator Donator 150 Golf MK2 / Bora MK4 Ort: Linköping
Sön 11 nov 2007 14:56
Går det inte med dem??
okej trodde det funkade me de sorry
Smurfen Moderator Donator 50 Ingen VW Ort: Utomlands
Sön 11 nov 2007 18:55
Plus= Lätt att monter. Ser bra ut. Lätt att ta bort. Minus= Brukar skramla. Går inte att veva rutorna. Blir imma mellan ruta och skiva.
Plus: Lätt att montera, alltid perfekt resultat utan vek o bubblor, bra insynskydd och bra sikt utåt. Bra pris!
Minus: Jag fixade inte det så bra med "fästena" man fick till. Fick trixa till egna.
Värt att notera är att de är väldigt gula invändigt och inte svarta utvändigt utan snarare spegelreflex. Detta för att skivan inte kommer exakt intill rutan.