En grymt shysst tidning är MAX Power från England, ganska dyr att köpa här i sverige typ 100 spänn. Den är nästan dubbelt så tjock som en bilsport å dem har nästan bara lite "äldre" bilar me. en hel del småbilar osv.
Det går att prenumerera i sverige på tidningen, men som sagt kostar några fler slantar...
En grymt shysst tidning är MAX Power från England, ganska dyr att köpa här i sverige typ 100 spänn. Den är nästan dubbelt så tjock som en bilsport å dem har nästan bara lite "äldre" bilar me. en hel del småbilar osv.
Det går att prenumerera i sverige på tidningen, men som sagt kostar några fler slantar...
"MAX" o likaså "Redline" är två helt klart shyssta tidningar, men det är inte speciellt mycket vw i dem dock!
Mest Citroen (stavning?).. o Reanult tycker jag..
//Hallin
www.easca.se
Projekt SNÖVIT sponsras av CARBONIZE
Kolla efter tidningen PERFORMANCE VW finns i pressbyrån eller kan den beställas på www.press-stop.se. Max och redline inget jag skulle lagt pengar på, suger fett.