Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
|
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
|
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
|
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
| Tis 02 maj 2006 18:30 |
|
Jaha, det blev dubbla uppsättningar av bilder...Försökte lägga in dem lite snyggt i texten men de kom med efteråt också.
Har även en video när jag testar audi-handtagen. Filmen går att ladda ner från min hemsida http://jump.to/goffen om man sedan klickar på "Bilder/filmer"
Corrado G60 -93, Golf V 1.6 -07
|
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
|
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
|
golf666
Golf 1 1.8 Turbo -75a Ort: Falun |
| Tor 04 maj 2006 10:51 |
|
Snyggt och trevligt projekt de här, och gul är den juh oxå
/TobbeG - Passat 4m R-line 2.0tdi DSG -17, Golf mk1 -75 turbo, Audi S2 Avant -93, Audi A4 1.8tsq -00
|
|
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
| Tor 04 maj 2006 19:42 |
|
| golf666 skrev: | Snyggt och trevligt projekt de här, och gul är den juh oxå  |
Tackar, och detsamma till dig! Jo gult är ju fint, inte alltför vanligt heller.
Corrado G60 -93, Golf V 1.6 -07
|
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
| Sön 14 maj 2006 10:37 |
|
hur gåre me byggandet??
Mvh / Olle
|
|
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
|
Tobben 85
Golf 3 vr6 93:a Ort: Kristinehamn |
| Sön 14 maj 2006 12:50 |
|
den luckan såg ju inte så bra ut man ska göra jobbet själv så vet man att de blir bra
*Golf III vr6 -93
*Golf II GTI 8v -86
*Golf II GTI 8v -86 (ska ner g60 spis i den)
*Golf II manhattan -90 (till salu)
|
|
GolfOlle
Ingen VW Snart BMW E30 Ort: Bankeryd |
|
jockebostrom
Golf 1 gti + 4d swallow Ort: Ockelbo |
| Sön 14 maj 2006 16:43 |
|
du ska inte lägga igen din orginal istället så slipper du fixa till den "trasiga" du köpte på skroten..
|
|
Lorentz
VW Corrado G60 -93 Ort: Vallentuna |
| Sön 14 maj 2006 17:02 |
|
| Jocke Tuffing skrev: | du ska inte lägga igen din orginal istället så slipper du fixa till den "trasiga" du köpte på skroten..  |
Jo, jag har funderat på det men i och med att jag är nybörjare när det kommer till svetsning och karosseriarbeten så vill jag ge mig på den fula först om nått skulle gå riktigt fel .
BTW, kommer nog skrota denna kaross och köpa en annan, troligtvis en 16V original. VAG vill inte skriva ut ett intyg så jag kan regga den med den 16V KR-motorn som sitter (jag vet, jag skulle kollat upp det innan, men man lär sig av sina misstag). FÅr se om man hinner ner till garaget ikväll och lägga igen hålen efter spolarmunstycket och armen på bakluckan.
Corrado G60 -93, Golf V 1.6 -07
|
|