R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
| Ons 27 maj 2009 19:44 |
|
| Någon som har en igenlagd baklucka över? Köper en omgående.
|
|
D.E
Ingen VW 535i Ort: Mora |
| Ons 27 maj 2009 20:01 |
|
| Ärligt talat så hade den nog sett bättre ut om du återställt den till originalskick i karossen och fokuserat på chassi och fälgar... Varför G60-emblem? Corradofronten ser inte helt illa ut men du får nog svårt att "bära upp" den.
|
|
Sharp
Passat 5 Ort: Timrå |
| Ons 27 maj 2009 20:18 |
|
Skickade ett pm till dig! mvh Sharp Mina bilar: Kia Ceed SW 2014, Passat 2002
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
| Ons 27 maj 2009 20:42 |
|
| D.E skrev: | | Ärligt talat så hade den nog sett bättre ut om du återställt den till originalskick i karossen och fokuserat på chassi och fälgar... Varför G60-emblem? Corradofronten ser inte helt illa ut men du får nog svårt att "bära upp" den. |
Nja ser bättre ut original det tycker jag inte den redigt gör. Jag köpte corre fronten och 90:ans bak i ett paket och visst front sitter inte 100% men den är ovanlig på en golf 2. Samt emblemet följde med grillen när jag köpte den men jag ha tagit bort den.
|
|
D.E
Ingen VW 535i Ort: Mora |
| Ons 27 maj 2009 20:44 |
|
| R_Golf skrev: | | Nja ser bättre ut original det tycker jag inte den redigt gör. Jag köpte corre fronten och 90:ans bak i ett paket och visst front sitter inte 100% men den är ovanlig på en golf 2. Samt emblemet följde med grillen när jag köpte den men jag ha tagit bort den. |
Ah! Tänkte att du hade klämt dit ett G60-emblem själv. Visst är det han med VR6-mk2an som hade Corrado-kittet innan dig?
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
Loxarn
Golf 5 1.6 FSI -05 Ort: Sollefteå |
| Lör 06 jun 2009 11:02 |
|
Hoppas du driver med oss:
HAHA
|
|
J-ROS
Donator 25
VW Polo GTi 16v 6N1 Ort: Tibro |
| Lör 06 jun 2009 11:22 |
|
Ja fyfan, vet inte vad jag ska säga mer än brutalt ful.
Tyvärr. Bilskadetekniker åt Mitsubishi/Kia.
Hör av dig om du behöver hjälp 
|
|
nickepik
Ingen VW Ort: Eskilstuna |
| Lör 06 jun 2009 11:45 |
|
är ju snyggare utan den blå grejen
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
| Lör 06 jun 2009 12:56 |
|
| Visst kanske ser ut konstig från sidan men rakt framifrån ser den grym ut, samt ska snart lacka om bilen med front så kommer bli helt annat.
|
|
Loxarn
Golf 5 1.6 FSI -05 Ort: Sollefteå |
| Lör 06 jun 2009 13:56 |
|
|
|
graul
VW Corrado Mk4,S3,b5,B5,b6 Ort: Stockholm |
| Lör 06 jun 2009 16:23 |
|
Men lugna er nu... man har väl rätt till olika smak. Den enda som behöver tycka att den är snygg är ju faktist ägaren. Så keep it up
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
Krille_S
VW Caddy 2K TDI -05 Ort: Gnesta |
| Sön 14 jun 2009 23:17 |
|
| graul skrev: | Men lugna er nu... man har väl rätt till olika smak. Den enda som behöver tycka att den är snygg är ju faktist ägaren. Så keep it up  |
Håller med, varför kan ni inte bara vara trevliga.
Bara för att någon inte kör tok lågt med breddade 13" och rostad huv behöver ni inte hålla på så där...
R_golf står i alla fall emot och gör något eget istället för att göra som alla andra.
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
spirou_85
Golf 2 GTI 16v Ort: Tranås |
| Mån 07 sep 2009 23:08 |
|
Ska bli kul o se hur det blir..
|
|
asimov66
VW Polo Ort: Trelleborg |
| Ons 16 sep 2009 19:22 |
|
| Kör så det ryker. Kan bli intressant med en som går annorlunda vägar, hur skulle annars man veta hur det kommer se ut om man inte vågar prova. Jag säger kör på 100%
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
|
jöns
Donator 200
Ingen VW Ort: Hässleholm |
| Fre 13 nov 2009 7:04 |
|
| Oh.... trevligt med nya kläder ut gullet.
|
|
Smurfen
Moderator Donator 50
Ingen VW Ort: Utomlands |
| Fre 13 nov 2009 13:02 |
|
| Väntar på en helhetsbild. Tycker det ser konstigt ut med corradofronten. Men det va ju när den var blå. Undra hur det ser ut svart.
|
|
jöns
Donator 200
Ingen VW Ort: Hässleholm |
| Fre 13 nov 2009 13:07 |
|
Ja, det ska bli spännande.
helheten blir nog helt annorlunda. corradofronten är ju djävulskt snygg i sig.
är färgen lite mörk mörk blå? metallic.
|
|
Anton92j
Golf 1 och 4 Ort: Hylte |
| Fre 13 nov 2009 14:56 |
|
Aa de ska bli spännande
|
|
Retroride
Donator 25
VW Jetta 89 1,8 Ort: Hässleholm |
| Fre 13 nov 2009 15:14 |
|
Udda med Corrado-front! kul att alla inte gör samma saker : spännande projekt! Keep the pics coming
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
| Fre 13 nov 2009 16:43 |
|
| jöns skrev: | Ja, det ska bli spännande.
helheten blir nog helt annorlunda. corradofronten är ju djävulskt snygg i sig.
är färgen lite mörk mörk blå? metallic. |
Nej färgen jag har valt är svart metallic med pärleffekt, kanske se lite missvisande pga av tyget
|
|
R_Golf
Golf 2 1.6 -88 Ort: Uppvidinge |
| Tor 19 nov 2009 20:08 |
|
Front komplett med helt ny grill och läpp. Nån som vet om det ska vara en plastkåpa på höger sida över hålet som på vänster?
[/URL][/img]
|
|