Som rubriken lyder så var jag med om en liten olycka, nu vet jag dessvärre inte vad som kan vara skadat (förutom det som syns på bilderna)
Min fråga till er om ni har något hum om vad som kan behöva bytas, tror ni bilen kommer att dömas ut eller är det värt att fixa?
Jag förstår att det är svårt att ge ett konkret svar bara av lite bilder, men kom gärna med synpunkter.
Bilen har största försäkringen hos bolaget den är försäkrad hos
Hade liknande skador på min saab 93 sc 06 för runt 2011, bilen värderades till 120000kr och lagades för 65000kr.
det som gjordes då var ny framskärm, bägge dörrar , sidokjol, riktade bakskärm och två ny 18" eftermarknads fälgar + lack på allt. och en hjulinställning.
skadorna var plåtmässigt sett värre på min bil. fullförsäkrad hos länsförsäkringar.
kanske kan ge dig något att jämföra kanske? ¨
Som rubriken lyder så var jag med om en liten olycka, nu vet jag dessvärre inte vad som kan vara skadat (förutom det som syns på bilderna)
Min fråga till er om ni har något hum om vad som kan behöva bytas, tror ni bilen kommer att dömas ut eller är det värt att fixa?
Jag förstår att det är svårt att ge ett konkret svar bara av lite bilder, men kom gärna med synpunkter.
Bilen har största försäkringen hos bolaget den är försäkrad hos
Vad kan du värdera din bil till då? absolut kan det finnas saker som inte syns men skadorna såg lätta ut. själv fick ja en dam i sina äldre dagar rakt in in i sidan i 30km/h knycklade till ordentligt... och klarade mig från någon form av "dolda fel" men men är ju fall till fall.
Vad kan du värdera din bil till då? absolut kan det finnas saker som inte syns men skadorna såg lätta ut. själv fick ja en dam i sina äldre dagar rakt in in i sidan i 30km/h knycklade till ordentligt... och klarade mig från någon form av "dolda fel" men men är ju fall till fall.
Tack för alla svar! Spec du som specade upp kostnaderna.
Gällande värderingen så hamnar jag mellan 175k och 185k beroende på sida.
Det är egentligen bara förarsidan som har fått sig en snäll, men man vet ju inte vad det kan ha påverkat för delar i mitten.
Är det någon idé stt ringa försäkringsbolaget och "böna och be"? Om dom nu väljer stt döma ut den.
Den har ju liksom bara gått 6400 mil, ör en Volkswagen GP edition med fullutrusnibt (utom nav och ellucka)