Forum - Volkswagen Passat - Passat 1.8T -98 pris?

svanne
Passat 5 1.8T Ort: Staffanstorp
Tor 20 okt 2016 21:43 Svara med citat
Tjenare! Har en passat 1.8T årsmodell 98 som endast rullat 10.500mil. Då bilen är för stor för min del då jag bara pendlar från och till jobb har jag haft i funderingar på att sälja den. Dock vet jag inte var jag ska lägga mig i pris.

Alla 1.8T -98 har gått så 25-30k mil.

Bilen är i äckligt bra skick för sin ålder. Ingen rost, bra sommar/vinter däck, bra skick på all inredning. Dragkrok med mera. Dock har förra ägaren som blev lite för gammal råkat backa in i något så den är lite spräckt men inget som syns om du inte står en meter ifrån.

Vad kan man få för pris på en sån här bil?

Edit: Kan tilläggas att jag kom över bilen extremt billigt då jag känner en bilhandlare.
candyweiss
Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Fre 21 okt 2016 4:45 Svara med citat
svanne skrev:
Tjenare! Har en passat 1.8T årsmodell 98 som endast rullat 10.500mil. Då bilen är för stor för min del då jag bara pendlar från och till jobb har jag haft i funderingar på att sälja den. Dock vet jag inte var jag ska lägga mig i pris.

Alla 1.8T -98 har gått så 25-30k mil.

Bilen är i äckligt bra skick för sin ålder. Ingen rost, bra sommar/vinter däck, bra skick på all inredning. Dragkrok med mera. Dock har förra ägaren som blev lite för gammal råkat backa in i något så den är lite spräckt men inget som syns om du inte står en meter ifrån.

Vad kan man få för pris på en sån här bil?

Edit: Kan tilläggas att jag kom över bilen extremt billigt då jag känner en bilhandlare.

Vad är det som är spräckt?
Vad du själv har betalt för bilen spelar absolut inte någon roll.
Gissningsvis ca 20 - 25000:-

Testa denna värderingssidan: https://www.autouncle.se/se/startsida