svanne
Passat 5 1.8T Ort: Staffanstorp |
| Tor 20 okt 2016 21:43 |
|
Tjenare! Har en passat 1.8T årsmodell 98 som endast rullat 10.500mil. Då bilen är för stor för min del då jag bara pendlar från och till jobb har jag haft i funderingar på att sälja den. Dock vet jag inte var jag ska lägga mig i pris.
Alla 1.8T -98 har gått så 25-30k mil.
Bilen är i äckligt bra skick för sin ålder. Ingen rost, bra sommar/vinter däck, bra skick på all inredning. Dragkrok med mera. Dock har förra ägaren som blev lite för gammal råkat backa in i något så den är lite spräckt men inget som syns om du inte står en meter ifrån.
Vad kan man få för pris på en sån här bil?
Edit: Kan tilläggas att jag kom över bilen extremt billigt då jag känner en bilhandlare.
|
|
candyweiss
Donator 100
Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala |
| Fre 21 okt 2016 4:45 |
|
| svanne skrev: | Tjenare! Har en passat 1.8T årsmodell 98 som endast rullat 10.500mil. Då bilen är för stor för min del då jag bara pendlar från och till jobb har jag haft i funderingar på att sälja den. Dock vet jag inte var jag ska lägga mig i pris.
Alla 1.8T -98 har gått så 25-30k mil.
Bilen är i äckligt bra skick för sin ålder. Ingen rost, bra sommar/vinter däck, bra skick på all inredning. Dragkrok med mera. Dock har förra ägaren som blev lite för gammal råkat backa in i något så den är lite spräckt men inget som syns om du inte står en meter ifrån.
Vad kan man få för pris på en sån här bil?
Edit: Kan tilläggas att jag kom över bilen extremt billigt då jag känner en bilhandlare. |
Vad är det som är spräckt?
Vad du själv har betalt för bilen spelar absolut inte någon roll.
Gissningsvis ca 20 - 25000:-
Testa denna värderingssidan: https://www.autouncle.se/se/startsida
|
|
Forumet för oss som älskar Volkswagen
|