Har en 2013 Passat Tdi kombi, med el dragkrok och backkamera och nu när jag skulle använda släpvagn för första gången på länge fungerar ingenting, har provat ett par släpvagnar och ingen av dom lyser nånstans. Läste nånstans om en cam bus-säkring men fattar nada
Tacksam för tips
//Micke
Kolla dina säkringar, sitter till vänster brevid ratten (på kortsidan av instrumentpanelen).
Brukar vara 3st för draget, kom ihåg ta ut 1 säkring i taget. Är den hel så sätt tillbaka den på samma ställe!
Förstår du nada så kanske de är bäst du lämnar in bilen
/TobbeG - Passat 4m R-line 2.0tdi DSG -17, Golf mk1 -75 turbo, Audi S2 Avant -93, Audi A4 1.8tsq -00
Kolla dina säkringar, sitter till vänster brevid ratten (på kortsidan av instrumentpanelen).
Brukar vara 3st för draget, kom ihåg ta ut 1 säkring i taget. Är den hel så sätt tillbaka den på samma ställe!
Förstår du nada så kanske de är bäst du lämnar in bilen
Tack för tips men har kollat säkringarna där du säger med multimeter men inte hittat nån trasig
Jag hade också problem med min släpkärra att inte lysen funkade. Felet jag hade var att jag hade lys vredet på auto, ett snäpp bredvid så funkade mina lysen.
Jag hade också problem med min släpkärra att inte lysen funkade. Felet jag hade var att jag hade lys vredet på auto, ett snäpp bredvid så funkade mina lysen.
Tack, men det fick jag mig visat av släpvagnsförsäljaren
//Micke