Hej, jag vet inte hur jag ska få tag på ett nytt bälte för mitten bak på min Golf 6 Variant 1.6 TDI.
Jag har lyckats lista ut att OEM numret är 1k9857807m.
Hur går jag till väga att få tag på nytt bälte? Än så länge har jag googlat och även sökt på bildelsbasen.se. Hittade inget på bildelsbasen och på google hittar jag bara från utlandet.
/Björn
candyweiss Donator 100 Tiguan II 2.0 tsi Ort: Svedala
Hej, jag vet inte hur jag ska få tag på ett nytt bälte för mitten bak på min Golf 6 Variant 1.6 TDI.
Jag har lyckats lista ut att OEM numret är 1k9857807m.
Hur går jag till väga att få tag på nytt bälte? Än så länge har jag googlat och även sökt på bildelsbasen.se. Hittade inget på bildelsbasen och på google hittar jag bara från utlandet.
/Björn
Du skriver att du bor i Järfälla, då öppnar du ögonen och går/åker till volkswagen Järfälla. Stega in genom huvudentreen, om du inte hittar en skylt som säger reservdelar fråga någon av de som jobbar var de har reservdelsdisken.
Prata med personen vid reservdelsdisken, beskriv vad du önskar...
Jag tror att problemed med dålig förbränning kan lösas enkelt, precis som vilket annat problem som helst, angående att reparera en bil. Hur som helst, om du inte kan göra det själv, här är en länk till dig https://club.autodoc.se/manuals/byta-multirem-vw-golf-3-steg-for-steg- guide-9817 där du kan hitta användbara instruktioner om detta ämne. Och om det inte hjälper, så skulle jag rekommendera att gå till bilverkstaden.