Vet inte om du menar att helljuset bländar av automatiskt vid möte av annan bil. Hade det på min Golf 7 (2019). Helt värdelöst. Bilen du mötte blev bländad innan "automatiken" slog om till halvljus. När den mötande bilen hade passerat var det halvljus i typ 10 sekunder till innan "automatiken" förstod.
"Automatiken" är extremt trögtänkt och inget jag skulle rekommendera i trafik.
Det kommer kosta skjortan att anlita eftermontering.se. Det är inte värt den "uppgradering" du får. Avstå!
Vet inte om du menar att helljuset bländar av automatiskt vid möte av annan bil. Hade det på min Golf 7 (2019). Helt värdelöst. Bilen du mötte blev bländad innan "automatiken" slog om till halvljus. När den mötande bilen hade passerat var det halvljus i typ 10 sekunder till innan "automatiken" förstod.
"Automatiken" är extremt trögtänkt och inget jag skulle rekommendera i trafik.
Det kommer kosta skjortan att anlita eftermontering.se. Det är inte värt den "uppgradering" du får. Avstå!
Nej det är inte den grejen han tänker på gissar jag
På Polon får man lov att vrida över ljusvredet till halvljus varje gång man startar bilen om man vill ha belysning både fram och bak, det finns inget autoläge..
Glömmer du då att vrida ljusvredet till sista läget när du startar bilen så åker du då utan både bakljus och då enbart med DRL lamporna i fronten. Och vi vet alla hur bra de bilarna syns i dimma eller vid snörök
Så här ser polons ljusvred ut (dvs inget autoläge):